فایل راهنما در منو راهنمای کاربری، در آیتم راهنمای کاربری ثبت نمایندگی توزیع و راهنمای دستعورالعمل ارسال فایل، قابل مشاهده می باشد.
بله، صرفا جهت متقاضیان کارشناسی ارشد و دکترا مورد قبول می باشد.
مراجعه به دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی مکان اسقرار واحد متقاضی و ارائه کد رهگیري دریافت شده به کارشناش ثبت توزیع کنندگان دانشگاه
بله، جهت مسئولین فنی توزیع کنندگان علاوه بر مدارک طی دوره آموزشی توزیع کنندگان، مدارک دوره های آموزشی تولیدکنندگان و واردکنندگان نیز مورد تایید میباشد.
شرکت میبایست از کارتابل خود درخواست تغییر مسئول فنی بدهد.
خیر، شرکت تولیدکننده و یا واردکننده تجهیزات پزشکی باید یک معرفی نامه به شرکت و یا شخص حقیقی نماینده خدمات پس از فروش خود در مراکز استانها و یا شهرستانها ارائه نمایند که به هر مرکزی جهت ارائه خدمات پس از فروش مراجعه مینماید، آن معرفی نامه را ارائه نماید.
پاسخ: طبق بند 4-4-2 ضوابط خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی، «پرداخت هزینه های جانبی ارائه خدمات گارانتی/وارانتی شامل ایاب و ذهاب، حمل و... به عهده مشتری می باشد.» لیکن براساس توافقات فی مابین مشتری و فروشنده در زمان فروش دستگاه تعیین می گردد.
ابتدا مسئول فنی می بایست ثبت نام نماید و پس از تایید مسئول فنی توسط اداره کل تجهیزات پزشکی، شرکت باید در کارتابل خود درخواست افزودن مسئول فنی را بزند.
بله، در خصوص توزیع کنندگان کالاهای سطح 2، شرکت در دوره آموزشی برای مدیرعامل یا صاحب پروانه کسب و برای توزیع کنندگان کالاهای سطح 1، شرکت در دوره آموزشی برای مسئول فنی الزامی است. لازم بذکر است کلاس ها به صورت غیر حضوری برگزار می گردد.
دوره های آموزشی مسئولین فنی توسط انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی کشور برگزار می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وب سایت انجمن به آدرس www.imedss.ir مراجعه شود.
در صورتی که ویرایش اطلاعات مربوط به آدرس انبار باشد، انبار واحد متقاضی باید مجدداً بازدید گردد.
تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29
63420 66724386