اداره تجهیزات پزشکی
سه شنبه 25 مرداد 1401
سوالات متداول اداره IT
برای بازیابی نام کاربری و کلمه عبور تیکت چه باید کرد؟

اگر از قبل دارای دسترسی در سامانه پاسخگویی الکترونیکی(تیکت) هستید،می توانید با کد کاربری سامانه IMED و رمز عبور آن وارد سامانه تیکت شوید.

چگونه user وpass تیکت تهیه کنیم؟

ارائه نامه درخواست دسترسی با سربرگ شرکت و مهر و امضاء مدیرعامل به اداره کل تجهیزات پزشکی فرم مذکور در سایت imed.ir بخش دستورالعمل ها و فرم ها با عنوان "فرم درخواست نام کاربری و کلمه عبور سامانه تیکت گذاری" قرار دارد که باید تکمیل و در سربرگ شرکت پرینت گرفته شود و تحویل دبیرخانه شود.

چگونه تیکت بگذاریم؟

مراجعه به صفحه سامانه پاسخگویی الکترونیکی(تیکت) و دریافت راهنمای سامانه تیکت میتوانید موارد مربوط به تیکت گذاری و آموزش کامل سامانه را دریافت کنید.

چگونه اصلاحیه ثبت وسیله پزشکی ثبت نماییم؟

با مراجعه به سامانه Register.imed.ir بخش ثبت وسیله پزشکی، اصلاحیه وسیله پزشکی وارداتی /تولیدی پس از درج آخرین کد رهگیری پرونده امکان ثبت اصلاحیه را خواهید داشت که در این بخش تمام پرونده اصلی نمایش داده می شود و امکان اصلاح تمامی اطلاعات وارد شده در پرونده را خواهید داشت بجز موارد زیر: 1-کمپانی و کشور Legal 2-نام برچسب کالا 3- کمپانی و کشور OEM و آدرس خط تولید در صورتی که پرداخت هزینه منبع انجام شده باشد

در زمان ثبت نام خطای این کاربر قبلا در سامانه ثبت شده است را مشاهده میکنم

این مشکل ممکن است به چند دلیل مشاهده شود 1-شما خود را در سامانه به عنوان مسئول فنی ثبت کرده اید و به عنوان مسئول فنی در حال فعالیت در شرکتی هستید 2-شما خود را در سامانه به عنوان صاحب کارخانه و یا کارگاه ثبت نام کرده اید و در حال حاضر میخواهید به عنوان مدیرعامل جدید یک شرکت ثبت نمایید. 3-شما خود را به عنوان مسئول فنی قبلا در سامانه ثبت کرده اید اما در هیچ شرکتی فعال نیستید اما در زمان ثبت خود به عنوان مدیرعامل با خطای این شخص قبلا با تاریخ تولد دیگری در سامانه ثبت شده است مواجه میشوید در تمامی موارد بالا امکان ثبت نام برای شما وجود ندارد در خصوص مورد اول سامانه به گونه ای طراحی شده است که یک شخص همزمان فقط می تواند یا مسئول فنی یک شرکت باشد و یا مدیرعامل یک شرکت . حتی امکان اینکه یک شخص مدیرعامل شرکت الف و مسئول فنی شرکت ب باشد نیز وجود ندارد در خصوص مورد دوم اگر ثبت نام شما درست بوده است که امکان ثبت نام مجدد ندارید اما اگر به اشتباه این ثبت نام صورت گرفته است شما می بایست با ثبت یک درخواست در اداره کل تقاضای حذفت این اکانت را ارائه نمایید( با ارائه کپی کارت ملی) در خصوص مورد سوم اگر تاریخ تولد را در ثبت نام قبلی اشتباه ثبت کرده اید می بایست با ثبت یک درخواست در اداره کل تقاضای اصلاح آن را نمایید و یا اینکه در زمان ثبت مدیرعاملی یک شرکت همان تاریخ تولد قبلی را به سامانه ارائه نمایید.

در زمان قطع همکاری مسئول فنی با شرکتی آیا لازم است هر دو طرف اقدام به ثبت رد همکاری در کارتابل خود نمایند؟

خیر ، هر کدام از طرفین به تنهایی و یا هر دو امکان این کار را دارند یعنی زمانی که یکی از دو طرف هم رد همکاری را در کارتابل خود ثبت کند این همکاری به پایان می رسد . در بسیاری از مواقع مدیران عامل و یا مسئولین فنی از این موضوع نگران هستند که چون طرف مقابل این امکان را به ثبت نرسانده امکان دارد مسئولیت کارها و یا دسترسی به کارتابل شرکت همچنان در اختیار طرف مقابل باشد که به هیچ عنوان این تصور درست نمی باشد.

در سامانه تیتک چند نوع کدکاربری داریم و هر کدام جهت ورود به چه سامانه ای است؟

از مهمترین و کاربردی ترین کدهای کاربری متقاضیان خارجی سامانه های تیتک 1- مدیرعامل 2-مسئول فنی است دسترسی مدیرعامل امکان ورود به صفحه اصلی تیتک که یعنی ttac.ir است می باشد در این صفحه امکان مشاهده پروفرم های تایید شده ، رد شده و یا منتظر مجوز های شرکت ، فرآورده ها ، مدیریت فایلهای ایکس ام ال و همچنین امکان بارگذاری آنها وجود دارد . دیگر صفحه ای که مدیرعامل امکان دسترسی به آن را دارد ورود به کارتابل شرکت در سامانه اشخاص حقیقی و حقوقی است که در آنجا دسترسی به کلیه اطلاعات ، شعب ، استخدام مسئول فنی و مدیریت آنها است. دسترسی دوم دسترسی مسئولین فنی است که خود به دو نوع متفاوت تقسیم بندی می شود 1- کارتابل شخصی مسئولین فنی: در این کارتابل مسئولین فنی قابلیت دسترسی به اطلاعات شخصی ، فعالیتها مدارک تحصیلی و آموزشی خود را دارند و در صورتی که شرکتی اقدام به استخدام آنها نماید در این کارتابل قابلیت قبول و یا رد آن را دارند 2- کارتابل پروانه مسئول فنی : این کارتابل در زمانی در اختیار مسئول فنی قرار میگیرد که مسئول فنی به استخدام شرکتی در آمده و کد کاربری و رمز عبور از طرف سامانه تیتک برای آن ارسال گردد این کارتابل تا زمانی که هیچ یک از دو طرف یعنی شرکت و یا مسئول فنی رد همکاری را در کارتابل خود نزده باشند فعال است. با این کد کاربری مسئول فنی دارای فعالیت به سامانه اصلی تیتک یعنی ttac.ir که در آن امکان مشاهده پروفرم های تایید شده ، رد شده و یا منتظر مجوز های شرکت ، فرآورده ها می باشد. این کد کاربری امکان دسترسی به سامانه گمرک و ترخیص را نیز دارا است که در آنجا نیز مسئول فنی امکان مشاهده کلیه ترخیص های تایید شده و یا رد شده شرکت را دارا می باشد همچنین در این صفحه امکان بارگذاری ترخیص جدید نیز برای شرکت توسط این دسترسی قابل اجرا می باشد .

مدیر عامل قبلی از سامانه توسط اداره کل حذف شده است اما دیگر نمی توانیم وارد کارتابل شرکت حقیقی و حقوقی تیتک شویم

مدیر عامل جدید از قسمت اشخاص حقیقی حقوقی سامانه تیتک در قسمت ثبت نام اشخاص حقوقی اقدام به ثبت نمایند.

مدیر عامل شرکت تغییر کرده است برای تغییر آن می بایست چه کرد؟

با ثبت درخواست و ضمیمه کردن روزنامه رسمی از کارشناسان اداره کل درخواست میکنید تا مدیرعامل قبلی از سامانه حذف گردد

در زمان ورود به سامانه ترخیص فقط گزینه پشتیبانی در دسترس است و امکان هیچ عملیاتی وجود ندارد

این سامانه فقط در دسترس مسئولین فنی شرکتهاست

در زمان ورود به سامانه forecast پیغام شما به این سامانه دسترسی ندارید ظاهر می شود چه باید کرد؟

این سامانه فقط در دسترس مسئولین فنی شرکتهاست

در زمان بازیابی کد کاربری و یا رمز عبور هیچ پیامی به ایمیل و یا هیچ پیامکی از سامانه دریافت نمی کنم؟

به احتمال بسیار زیاد ایمیل و یا تلفن همراه ثبت شده در زمان ثبت نام با موارد موجود متفاوت است. شما می بایست با ثبت درخواست برای تغییر آنها اقدام نمایید.

کد کاربری یا رمز عبور خود را در سامانه تیتک فراموش کرده ام و یا با کدکاربری و رمز عبور فعلی نمی توانم وارد سامانه شوم ؟

برای بازیابی رمز عبور و یا کد کاربری می توانید وارد یکی از سامانه های ترخیص و یا اشخاص حقیقی حقوقی شده و در زیر صفحه لاگین از گزینه های موجود برای بازیابی هر کدام از آنها اقدام نمایید.

چرا بعد از در قسمت اشخاص حقیقی و حقوقی تیتک نمی توانم وارد شوم؟

احتمالا شما با کدکاربری پروانه مسئول فنی یک شرکت وارد سامانه میشوید برای ورود به این سامانه می بایست از کدکاربری شخصی خود استفاده نمایید.

فهرست پرداختی های انجام شده و وضعیت پرداخت از کجا قابل مشاهده می باشد؟

a. از سامانه register.imed.ir قسمت "پرداخت های اینترنتی" ، فهرست پرداختی های انجام شده و وضعیت آن به شرح ذیل قابل مشاهده می باشد شماره مجوز/کد رهگیری پرونده / نوع هزینه / نتیجه وضعیت پرداخت بازگشتی از درگاه سازمان غذا و دارو / کد رهگیری پرداخت ارسالی به درگاه پرداخت سازمان غذا و دارو / وضعیت پرداخت در سامانه اداره کل / مبلغ ریالی پرداخت شده و تاریخ اقدام برای پرداخت در این فهرست قابل مشاهده می باشد.

درصورتیکه چندین کد ثبت منبع برای یک آدرس خط تولید از یک کمپانی دریافت و هزینه پرداخت شده باشد و یا برای یک خط تولید بیش از یک بار پرداخت انجام شده باشد چه اقدامی می بایست صورت گیرد؟

از طریق نامه مکتوب به اداره مالی سازمان غذا و دارو واقع در ساختمان میدان توحید کدهای رهگیری پرداخت شده اعلام گردد در صورت تایید اداره مالی، عودت انجام خواهد شد.

درصورتیکه پرداخت صورت گرفته و کد تراکنش هم دریافت شده باشد ولی هزینه ثبت منبع هنوز فعال می باشد چه اقدامی می بایست صورت گیرد؟

"کد رهگیری پرداخت ارسالی به درگاه پرداخت سازمان غذا و دارو" از لینک " پرداخت های اینترنتی" سامانه رجیستر و "کد رهگیری ثبت وسیه پزشکی" از طریق تیکت به اداره فناوری اطلاعات تجهیزات پزشکی ارسال شود تا وب سرویس درگاه پرداختی های سازمان غذا و دارو مجدد فراخوانی شود درصورت پرداخت موفق در سامانه ثبت وسیله پزشکی نیز بروزرسانی خواهد شد.

برای یک خط آدرس در کدهای رهگیری مختلف چندین بار محاسبه قیمت صورت گرفته است؟

درصورتیکه یک خط آدرس در یک کد رهگیری پرداخت شده است ولی درکدهای رهگیری دیگر مجدد محاسبه سیستمی مبلغ پرداخت مشاهده می شود نوع درج آدرس خط تولید از آن کمپانی متفاوت بوده است و کد ثبت منبع جداگانه ایی دریافت کرده است که در این صورت می بایست از طریق درج اصلاحیه مطابق راهنمای مندرج در سایت اداره کل در صفحه "اداره فناوری اطلاعات" اقدام نموده و نسبت به انتخاب آدرس پرداخت شده اقدام و پس از تاییدات کارشناس، رئیس اداره و مدیرکل در سامانه register.imed.ir ، بروزرسانی محاسبه سیستمی برای آن خط آدرس تولید در آن کد رهگیری محاسبه و شماره رهگیری پرداخت شده در قسمت مبلغ پرداخت فعال خواهد شد.

آیا یک خط تولید از یک کمپانی که در پرونده های مختلف ثبت شده است نیاز به چندین پرداخت دارد

هزینه ثبت منبع : برای کلیه خطوط تولید کمپانی سازنده قانونی محصول نهایی تایید شده وارداتی تجهیزات و ملزومات پزشکی، هزینه ثبت منبع بصورت مجزا از طرف کلیه شرکتهای واردکننده برای کلیه کارخانه ها، در زمان صدور تاییدیه به مبلغ 97,500,000 ریال دریافت می گردد. این هزینه برای هر شرکت به ازای هر آدرس خط تولید، فقط یک بار دریافت می گردد. (در صورتیکه چند پرونده با یک آدرس خط تولید همزمان به مرحله پرداخت هزینه ثبت منبع رسیده باشد، با پرداخت یک مورد توسط شرکت، هزینه ثبت منبع برای پرونده دیگر صفر محاسبه خواهد شد.) یکساعت پس از پرداخت هزینه ثبت در کد رهگیری پرداخت شده در باقی کدهای رهگیری محاسبه بروزرسانی شده و شماره کد رهگیری پرداخت شده در پرونده های مشابه دیگر فعال می شود.

لینک پرداخت هزینه ثبت کالا و ثبت منبع از کدام قسمت سامانه امکان پذیر می باشد؟

از سامانه register.imed.ir قسمت ثبت وسیله پزشکی وارداتی در پیگیری درخواستها ، لینگ پرداخت پس از تایید پرونده توسط مدیرکل قابل مشاهده می باشد.

علل غیرفعال شدن IRC چیست؟

غیرفعال شدن IRC براساس علتهای مختلف بررسی پرونده می باشد که از طریق کارشناس پرونده میتوانید راهنمایی بگیرید.

بیشتر شرکت های تجهیزات پزشکی در حال حاضر حاضر به ثبت فاکتور در وجه داروخانه نمی باشند. در این خصوص چه اقداماتی باید انجام بشه کالا برچسب اصالت دارد اما شرکت ها در سامانه ثبت نیستند و منجر به کسورات میشود؟در صورت عدم ثبت فاکتور توسط شرکتها، با کسورات بیمه ای چکار کنیم؟

کسورات بیمه ای با ثبت فاکتور و شرکت ارتباطی ندارد چون اصولا فعلا این استعلام و ثبت به زنجیره تامین متصل نشده است.

در خصوص اقلامی که در سال 1400 از هیئت امنای صرفه جویی ارزی خریداری می شود و شامل ۳۰ قلم کالا میشود کد اصالت ندارد و بیمه کسورات میزد، چه اقدامی می بایست صورت پذیرد؟

در حال حاضر میتوانید اقلام و موجودی کالاهای آن را به اداره کل اعلام نمایید و یا کالاهای بدون برچسب به شرکت عودت داده شود تا شناسه گذاری شود.

بررسی اصالت اقلام موجود در انبارها که قبلا خریداری شده است به چه نحوی خواهد بود؟

تمامی ملزومات و تجهیزات پزشکی باید دارای برچسب شناسه ی اصالت کالا باشند و وجود کالای فاقد برچسب شناسه ی اصالت کالا در بیمارستان خلاف قانون است و با آن برخورد می شود. در صورت وجود چنین کالایی باید بیمارستان از شرکت فروشنده درخواست برچسب گذاری کند.

در مورد اصالت سنجی اقلام reuse چه اقدامی می بایست صورت پذیرد.؟

پاسخ این مورد پس از نتیجه گیری سازمان غذا و دارو و معاونت درمان قابل ارایه می باشد در 30 قلم کالاهای انتخاب شده ردیابی و رهگیری تجهیزات و ملزومات پزشکی در این فاز، کالاهای Reuse وجود ندارد.

چه کالاهایی مشمول طرح برچسب اصالت می باشد؟

در سال 1400، کدام کالاها در چرخه ردیابی و رهگیری قرار گرفته است؟ کلیه کالاهای تجهیزات و ملزومات پزشکی مشمول طرح برچسب و کنترل اصالت می باشد ، ثبت و استعلام اصالت UID تجهیزات و ملزومات پزشکی (30 قلم کالای مورد نظر طرح) صرفاً در محل عرضه (داروخانه – مرکز درمانی) صورت می گیرد. در مورد سایر اقلام و تجهیزات پزشکی که در آینده به طرح اضافه خواهد شد پروتکل‌های مربوطه در زمان مقتضی ارسال خواهد شد.

پرداخت فایل xml به چه صورت است؟

فایل ها را میتوان 50 تایی پرداخت کرد و در حال حاضر امکان پرداخت بیش از 50 فایل به صورت همزمان نیست.

آیا اصلاح لات نامبر و اطلاعات در اظهارنامه امکانپذیر است؟

تا زمانیکه فایل XML تایید شده، مربوط به آن اظهار نامه وجود نداشته باشد، اصلاح اظهار نامه امکانپذیر می‌باشد. در صورت وجود XML تایید شده باید فایل‌های مرتبط با آن اظهار نامه را با گزینه ی "صفحه نمایش و مدیریت فایلها-حذف – حذف با امکان ویرایش اظهارنامه "حذف کنید سپس اظهارنامه را اصلاح کرده و دوباره تمامی فایلهاXML مربوط به آن اظهار نامه را اصلاح کنید.

سری ساخت در یک فرآورده در فایل xml چگونه است؟

سری ساخت هر فراورده می بایست مطابق سری ساخت ذکر شده در اظهار ترخیص گمرکی در سامانه تیتک باشد و چنانچه کد IRC ، سری ساخت، شرکت پخش، تاریخ تولد و انقضا یکسان باشد، میتوان یک فایل xml بارگذاری کرد.

تهیه فایل Xml چگونه است؟

نمونه فایل XML به پیوست می باشد و پروتکل در سامانه این اداره کل با دسترسی ذیل وجود دارد:( (سایت - WWW.IMED.IR ادارات نظارت و ارزیابی(بازرسی) - اصالت کالا - بخشنامه برچسب اصالت پیوست3- پروتکل ارتباط مجریان طرح اصالت با سامانه مرکزی )

مسئول ثبت کد UID کیست؟

آیا فقط تامین کنندگان باید نسبت به ثبت uid اقدام کنند؟ بارگذاری فایل XML با دسترسی مسئول فنی قابل اجرا است؟ تا مرحله پرداخت تمامی اقدامات با دسترسی مدیر عامل امکان پذیر می‌باشد و مرحله ازاد سازی از طریق کارتابل مسئولین فنی قابل انجام می باشد.

در صورت وجود سوال یا اشکال در فایل XML از چه طریقی میتوان اقدام نمود؟

وارد سامانه پشتیبانی غذا و دارو به نشانی SUPPORT.TTAC.IR شده و در قسمت "مشکلات فایلهای شناسه رهگیری و ردیابی(XML تیکت حاوی سوال را گذاشته و پاسخ را دریافت نمایید.

شناسه اصالت چیست و چه فرقی با کد UID دارد؟

شناسه‌ای است اختصاصی و منحصر به فرد که براساس استاندارد اعلامی کمیته جهت ایجاد امکان کنترل اصالت توسط مصرف‌کننده نهایی بر روی هر واحد فرآورده الصاق می‌شود. این شناسه با لایه ای پوشانده شده و پس از برداشتن این لایه توسط مصرف‌کننده آشکار خواهد ‌شد. این شناسه 16 رقمی و کاملا عددی است که 5 رقم اول آن پیش شماره شرکت (Prefix) است. این شناسه صرفا توسط شرکت صاحب پروانه ایجاد شده و پس از رمز گذاری بر اساس پروتکل های ارائه شده توسط سازمان در قالب الگوی تعریف شده به بانکهای اطلاعاتی سازمان منتقل گردیده و صرفا از طریق استعلام آن از طریق سامانه های معرفی شده ارائه می‌شود.

نحوه دریافت پیش کد شرکت ها (prefix) چگونه است؟

یک پیش شماره 5 رقمی است که به هر شرکت صاحب پروانه جهت اجرای سیستم ردیابی و رهگیری تخصیص می یابد. این پیش شماره در ایجاد شناسه‌های منحصر بفرد کاربرد دارد. پس از ثبت نام شرکت در سامانه تیتک ، شرکت با پشتیبان مستقر در اداره کل تماس گرفته و درخواست پیش کد میکند و یا از طریق نامه درخواست پیش کد را اعلام می دارد که پیش کد در قسمت اشخاص حقیقی و حقوقی کارتابل مدیرعامل قابل نمایش خواهد بود

چگونه به اطلاعات و دستور العمل دسترسی داشته باشیم؟

تمامی ضوابط، دستورالعمل ، راهنما و فیلم آموزشی مرتبط با رهگیری و ردیابی و کنترل اصالت کالاهای سلامت در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی، سایت سازمان و غذا و دارو و در سامانه تیتک در قسمت راهنما و مستندات به نام پروتکل ارتباطی مجریان طرح اصالت و وجود دارد.

چرا باید کالاهای تجهیزات پزشکی برچسب اصالت داشته باشد؟

مطابق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تصویب نامه شماره و تصویب نامه شماره 138864/ت 52971 هیات وزیران و دستورالعمل اجرایی نظام ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت سازمان غذا و دارو الزامی می باشد.

برچسب اصالت در کدام سطح باید الصاق شود؟

برچسب بر روی کوچکترین سطح عرضه الصاق میشود و برچسب های تجمعی در سطوح بسته بندی بالاتر الصاق میگردد و برای هر فرآورده به صورت جداگانه الصاق میگردد.

در صورتیکه که کالای شما در درختواره کالا وجود ندارد؟

در صورتیکه که کالای شما در درختواره کالا وجود ندارد، شرکت می بایست فرم درخواست اضافه نمودن گروه کالا را به اداره کارشناسی ارایه نماید پس از تاییدات کارشناسی در سیستم درج خواهد شد.

در صورتیکه کالا تاکنون در اداره کل تجهیزات پزشکی ثبت نشده است؟

در سامانه اداره کل تجهیزات پزشکی (import.imed.ir) در قسمت ثبت کالای پزشکی بر روی ثبت کالای جدید کلیک نموده و سپس اطلاعات مورد نیاز کالای مورد نظر را ثبت نمائید. اطلاعات الزامی تکمیل و کد GTIN برای کالا ثبت گردد. IRC پس از تایید کارشناس کیفی پرونده و رییس اداره مربوطه صادر خواهد شد.

معرفی مسئول فنی در سامانه TTAC ؟

-مسئول فنی در سایت TTAC.ir می بایست از کارتابل مدیرعامل معرفی شود. -حوزه فعالیت شرکت ( تجهیزات پزشکی ) می بایست انتخاب شده باشد. -با کاربری های نقش های متفاوت بجای مسئول فنی نمی توان لاگین و ورود به سامانه نمود( بطور مثال یک نفر هم بعنوان عضو هیات مدیره هم بعنوان مسئول فنی فعالیت دارد باید با کاربری مسئول فنی وارد شوند). -در صورت عدم ارسال یوزر و پسورد مسئول فنی، در سامانه TTAC تیکت گذاشته و شماره تماس جهت ارسال مجدد ارایه نماید در صورت عدم دریافت مجدد با کارت شناسایی به پشتیبان سازمان مراجعه نماید. -آیا یک شرکت می تواند چندین مسئول فنی داشته باشد.؟ در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی فقط یک مسئول فنی می تواند تعریف نماید. ولی در سایر حوزه های غذا و دارو یک شرکت دارای چندین مسئول دارد و می تواند هرشخص را جداگانه معرفی نموده و حوزه فعالیت آن شخص را معین نماید تا کارتابل جداگانه ای برای هرکدام ایجاد شود. حوزه های فعالیت مسئول فنی به تفکیک می بایست مشخص شود. - آیا یک مسئول فنی می تواند در چندین حوزه فعالیت نماید؟بلی در صورتیکه یک مسئول فنی در چندین حوزه سلامت محور فعالیت دارد می تواند در معرفی از طریق مدیرعامل اعلام گردد تا کارتابلهای جداگانه ای برای ایشان در حوزه های معرفی شده تشکیل شود. -آیا مسئول فنی شرکت می تواند همان مدیرعامل شرکت باشد ؟خیر باید مسئول فنی شخص دیگری باشد که دوره های مسئول فنی را نیز گذرانده و دارای صلاحیت باشد.

مواردی که می بایست در خصوص حوزه فعالیت شرکت و مسئول فنی قید شده باشد؟

-زمینه فعالیت شرکت در سایت TTAC در قسمت مشخصات اولیه شرکت وارد گردد. -مسئول فنی از کارتابل مدیرعامل معرفی شده باشد. -تیک حوزه فعالیت مسئول فنی در معرفی او ذکر گردد. -با کاربری های متفاوت بجای مسئول فنی نمی توان لاگین نمود. ( بطور مثال یک نفر هم بعنوان عضو هیات مدیره هم بعنوان مسئول فنی باشد باید با کاربری مسئول فنی وارد شوند/)

عدم ورود به سامانه TTAC برای شرکتهای تجهیزات و ملزومات پزشکی؟

-شناسه ملی شرکت بصورت صحیح وارد نشده است. -کد ملی و تاریخ تولد مدیرعامل به درستی درج نشده است. -برای کلیه شرکتهای تجهیزات و ملزومات پزشکی کاربری سامانه تجهیزات ( import.imed.ir) برای سامانه TTAC درنظر گرفته شده است. در صورت عدم ورود به سامانه TTAC با کاربری سامانه تجهیزات ، شرکت نسبت به عضویت در سامانه مذکور اقدام نماید تا کاربری جداگانه صادر و ارسال گردد. -برای فراخوانی اظهارنامه در قسمت مجوز ترخیص سامانه TTAC با کاربری شرکت ( مدیرعامل شرکت) امکان پذیر نمی باشد و بایستس با کاربری مسئول فنی اقدام به ورود نمود. -در صورت ثبت نام و عدم ارسال کاربری شخص ثبت نام کننده ابتدا در سامانه پشتیبان TTAC تیکت گذاشته و شماره تماس جهت ارسال مجدد ارایه نماید در صورت عدم دریافت مجدد با کارت شناسایی به پشتیبان سازمان مراجعه نماید.

نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟



آمار بازدید
 بازديد امروز 12,455
 بازديد اين هفته 94,950
 بازديد اين ماه 296,292
 کل بازديدها 11,557,836
user icon
تعداد بازديد اين صفحه:                  295,097
پیوندها
آدرس

  تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420-66724309           66724386