a. قیمت های آزمایشی قابل نمایش در کارتابل توزیع کالاهای مشمول دریافت ارز رسمی، یا بر اساس سیاست دریافتی به ازای هر IRC مشخص شده یا بر اساس حداقل ثبت سفارش دو سال گذشته محاسبه شده است. b. تمامی قیمت های محاسبه شده در قسمت آرشیو کالاهای مشمول دریافت ارز و همچنین در سندهای توزیع صادره برای خریداران قابل مشاهده می باشد. c. در صورت درخواست اصلاح قیمت می توانید در سامانه ثبت جدید قیمت گذاری لینک درخواست بازنگری قیمت /خوداظهاری قیمت را انتخاب کرده و اعتراض خود را بنا بر هر IRC ثبت نمائید تا کارشناسان قیمت گذاری بررسی نمایند و سپس درصورت صحت اعتراض در سیستم اصلاح شود.
فقط برای آن دسته از کالا که برای آن ارز رسمی دریافت کردید باید سند توزیع ثبت کنید و کد IRC و مبلغ آن در ثبت سفارش مشخص می باشد. نکته : برای جلوگیری از هر گونه تداخل و بروز مشکلات بخشنامه ای مبنی بر تفکیک ثبت سفارش های با ارز رسمی و نیمایی در سایت اداره کل وجود دارد.
خیر. در قسمت سامانه توزیع ارز نرخ رسمی فقط کوتاژهایی را نمایش میدهد که کد ثبت سفارش آن ارز رسمی (بانکی ) بوده است.
در صورتیکه قبلا نمایندگی این شرکت را داشته و در زمان توزیع کالای تامین ارز شده سال 97 فعال بوده است از طریق سامانه به مدت محدودی باز خواهد شد تا مشخصات اسناد توزیع در آن ثبت شود ولی اگر هیچ سابقه نمایندگی توزیع ثبت شده ای وجود نداشته باشد توزیع قانونی نمی باشد.
در قسمت آرشیو لیست توزیع ثبت شده کالاهای مشمول نرخ ارز رسمی تمام موارد قابل نمایش و پیگیری می باشد.
کالاهایی که اشتباه درج شده است عودت نموده و در قسمت فی ریالی قیمت صحیح را ثبت نمائید.
این اطلاعات از سوی دانشگاههای علوم پزشکی به اداره کل ارایه شده است با این حال اگر نام مرکزی در سامانه وجود ندارد به دو طریق قابل افزودن در سیستم می باشد در صورتیکه مرکز درمانی در لیست وجود ندارد یا از طریق نامه مکتوب با مشخصات کامل آن مرکز به اداره کل ارسال نمایند و یا از طریق افزودن اطلاعات مرکز در سامانه توزیع کالاهای مشمول دریافت ارز مشخصات را درج نمایند و پس از استعلام از دانشگاه مرتبط با آن در لیست مراکز اضافه خواهد شد. در سامانه توزیع با زدن کلید + ( افزودن) در کنار نام مرکز یا موسسه درخواستی نسبت به تکمیل اطلاعات آن اقدام نمایید. بصورت مکتوب با تکمیل اطلاعات کامل همانند آدرس، کد پشتی، تلفن و نام دقیق مرکز درمانی و اینکه تحت کدام دانشگاه یا ارگان می باشد. درخواست افزودن مرکز با ارایه اطلاعات کامل از مرکز درمانی را ثبت کند آدرس تلفن و نام دقیق مرکز درمانی را اعلام نمایند تا در زمان ثبت اطلاعات صرفه جویی شود
خیر وقتی سند توزیع به هر علتی رد میشود از ابتدا شرکت باید ثبت سند را انجام دهد
تا یک هفته شرکت امکان حذف سندهای ثبت شده را دارد بعد از آن از طریق مرکز درمانی یا موسسه پزشکی مربوطه کالا را عودت دهد تا به انبار مجازی تامین کننده برگردد.
کالاهای دستگاههای سرمایه از طریق حواله اداره کل قابل توزیع می باشد و پس از اتمام حواله های اداره کل برای درج اطلاعات شرکت باز خواهد شد.
مراکز درمانی و موسسات پزشکی تا 15 روز فرصت دارند که فاکتور دریافتی را تایید و یا رد نمایند. پس از اتمام تاریخ مذکور فقط گزینه رد برای آنها فعال خواهد بود و از کارتابل انبار مجازی تامین کننده بصورت واقعای کاسته و به انبار خریدار افزوده خواهد شد.
بعد از ثبت نهایی سند توزیع کالا از تعداد کالا از انبار مجازی تامین کننده کاهش یافته و به انبار مجازی تحویل دهنده افزوده می شود مگر اینکه خریدار سند توزیع دریافتی را رد کند یا از طریق مرجوعی خود شرکت اقدام نماید که تعداد آن به کارتابل تامین کننده بازگردانده می شود.
با توجه به اینکه روال توزیع کالاهای موارد اولیه و قطعات ساخت تولیدی با محصول نهایی متفاوت می باشد، ثبت اطلاعات در این سامانه محصول نهایی وارداتی بصورت کامل نخواهد بود و وزن مواد اولیه قابل تفکیک نمی باشد لذا سامانه انبار مجازی موارد اولیه و قطعات ساخت بصورت مجزا دیده شده و ثبت اطلاعات توسط تولیدکنندگان فراهم شده است.
تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29
63420-66724309 66724386