پیرو اطلاعیه مورخ 1/5/93 این اداره کل، به اطلاع کلیه توزیع کنندگان می رساند فرآیند بررسی و تایید صلاحیت متقاضیان، پس از تکمیل مراحل ثبت نام( مطابق اطلاعیه قبلی) و ثبت درخواست تایید صلاحیت از جانب توزیع کنندگان صورت می پذیرد. لذا مقتضی است کلیه توزیع کنندگان شامل شرکتهای توزیعی و اصناف بمنظور ثبت درخواست، پس از تکمیل فرایند ثبت نام، از فرم درخواست تایید صلاحیت(حاوی کد رهگیری) شرکت یا واحد صنفی بهمراه فرم درخواست تأیید صلاحیت مسئول فنی خود (حاوی کد رهگیری) چاپ گرفته و آنرا را در تهران به دبیرخانه اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی و در خارج از تهران به ادارات تجهیزات پزشکی دانشگاههای علوم پزشکی تحویل نمایند(فرم درخواست مربوط به مسئولین فنی، برای توزیع کنندگان سطح 1 می باشد). اکیدا درخواست می شود پس از تحویل فرم مذکور و ثبت درخواست، از مراجعه حضوری به اداره مهندسی و نگهداری این اداره کل و ادارات تجهیزات پزشکی دانشگاه جدا خودداری گردد.لازم به ذکر است نواقص مربوط به اطلاعات تکمیل شده و مدارک الصاق شده توسط متقاضی و همچنین زمان مراجعه حضوری جهت ارائه اصل مدارک از طریق نرم افزار مربوطه به اطلاع متقاضی رسانده خواهد شد و کلیه پیگیری ها صرفا از طریق نرم افزار امکان پذیر است.