اداره تجهیزات پزشکی
سه شنبه 3 خرداد 1401

فراخوان شماره پنج- سری دوم: مصرفی های قلبی (B5)

تاريخ:سی ام تير 1393 ساعت 00:00   |   کد : 1771   |   مشاهده: 1981
بسمه تعالي فراخوان سری دوم مصرفی های قلبی (B5) درراستاي سياستهاي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در خصوص كاهش هزينه بيماران و همچنين كاهش قيمت و سايل پزشكي مورد نياز مراكز درماني دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور و تسهیل دسترسی به آن، اداره كل تجهيزات پزشكي سازمان غذا و دارو در نظر دارد نسبت به صدور مجوز ورود و تهیه فهرست شرکتهای تامین کننده ملزومات پزشکی مصرفی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور (فهرست پایه) برای مدت 6 ماه اقدام نماید. لذا اداره كل تجهيزات پزشكي از كليه شركتهاي حائز شرايط دعوت مينمايد نسبت به ارائه قیمت براي محصولات موضوع فراخوان حاضر اقدام نمایند. ملزومات پزشکی موضوع فراخوان: 1-    cardiovascular balloon (Including: Workhorse, NC, CTO DEB) 2-    Interventional Accessory devices (including: Inflator, Accessory kit, Angiographic needle, Closure Device, Snare) 3-    Catheter (Including: Diagnostic, Guiding, Aspiration, Arterial, Embolectomy, Support, Microcatheter, Sizing, Extension, Infusion) مدت فراخوان: برای تهیه فهرست پایه برای مدت 6 ماه تاریخ اعلام فراخوان: ساعت 12 روز دوشنبه 30/4/93 مهلت ارائه پیشنهادات: (تحویل اسناد به دبیرخانه) ساعت 15 روز یکشنبه 12 /5/93 شركتهاي واجد شرايط: الف: شركتهاي نمايندگي كمپاني هاي سازنده كالاهاي موضوع فراخوان كه در اداره كل تجهيزات پزشكي ثبت شده اند ب: ساير شركتهاي فاقد نمايندگي كالاي موضوع فراخوان باشرايط ذيل: ب-1-  داراي شناسنامه و ناظر فني در اداره كل تجهيزات پزشكي ( درصورتيكه شركتي فاقد شناسنامه يا ناظر فني باشد ميبايست قبل از اقدام به اخذ مجوز ورود نسبت به تشكيل و تكميل شناسنامه و معرفي ناظر فني اقدام نمايد.) ب-2-  توان واردات كالا، ترخيص و انبارش كالاهاي موضوع فراخوان را داشته باشد. ب-3-  داراي تيم بازرگاني و فروش مجرب و درصورت لزوم كارشناس مورد نياز، به تعداد متناسب با حجم مجوز صادره. ب-4- داشتن امكانات لازم در ارائه خدمات علمي يا فني به مشتريان با توجه به نوع كالا. توضيحات: 1-  شرکتهای نمایندگی میبایست از طریق سامانه ورود و ترخیص به آدرسimport.imed.ir منوی سمت راست قسمت فراخوان بر روی لینک فهرست فراخوان کلیک نموده و نسبت به تکمیل جداول مربوطه و پیشنهاد قیمت اقدام نمایند. در پایان لازمست تا نسبت به چاپ فرمهای صادره از سیستم اقدام و مدارک فیزیکی را در مهلت مقرر به دبیرخانه این اداره کل تحویل نمایند. 2-   شرکتهای غیر نمایندگی میبایست ابتدا نسبت به تکمیل فرمهای ثبت نام اولیه و الف از طریق سامانه شناسنامه این اداره کل با آدرسmci1.imed.ir اقدام نموده وپس از اخذ شناسه سیستم (نام و رمز عبور) به سامانه ورود و ترخیص با آدرس import.imed.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرمهای فراخوان اقدام نمایند. 3- شركت در فراخوان و ارائه پيشنهاد به منزله قبول شروط فراخوان بوده واين اداره كل در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات باتوجه به كيفيت و قيمت مختار است. 4- هر گونه تغيير در شرايط فراخوان از طريق سايت به اطلاع عموم خواهد رسيد. 5- پيشنهاد قيمت ميبايست به صورت قيمت ارزيCPT و برآورد قيمت ريالي قیممتهای اعلامی می بایست در یک ستون (قیمت فروش به مراکز درمانی در سراسر کشور) باشد. قیمت اعلام شده قیمت فروش شرکت منتخب، نمایندگان وشعب مجاز آنها در سراسر کشور به مراکز درمانی و بدون توجه به تعداد سفارش  میباشد. 6- خريد اقلام راساً توسط مراكز درماني و دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور انجام خواهد شد و بازاريابي، توزيع و فروش به عهده شركت وارد كننده خواهد بود. 7-    نوع، مدل و برند پیشنهادی موضوع فراخوان باید دارای سابقه ورود به کشور بوده و در مراکز درمانی استفاده شده باشد. 8- محصولات موضوع اين فراخوان كه داراي بالاترين كيفيت و كمترين قيمت باشند با معرفي نام شركت واردكننده، پس از تاييد كميته فني تجهيزات پزشكي كشور برای مدت 6  ماه به دانشگاههاي سراسركشوراعلام ميگردد. بديهي است مراكز دولتي صرفا ًمجاز به خريد اين محصولات از شركتهاي فوق با رعايت سقف قيمت اعلام شده خواهند بود. 9- کلیه شرکتهایی که در فراخوان های قبلی انتخاب شده اند جهت حضور در فهرست جدید می بایست در فراخوان های سری دوم شرکت نمایند. عدم شرکت در فراخوان سری دوم به منزله انصراف از حضور در فهرست پایه می باشد. 10- با توجه به اعلام سقف قیمت ملزومات پزشکی در فهرست پایه، به پیشنهادات قیمتی که بالاتر از سقف قیمتهای درج شده در فراخوانهای قبلی باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد. 11- شركت هاي شركت كننده در فراخوان مي بايست در خصوص ملزومات پزشكي موضوع فراخوان کلیه  مدل ها و نسل های محصولات شركت سازنده را به تفكيك در جداول الکترونیکی درج و اعلام قيمت نمايند. 12- پس از ابلاغ نتایج فراخوان سری دوم شرکتهای منتخب موظفند بلافاصله نسبت به عرضه اقلام منتخب با سقف قیمت اعلام شده اقدام نمایند. لازم به ذکر است در صورت کاهش قیمت کالا در فراخوان سری دوم نسبت به فراخوان سری اول، اقلام فروخته شده به مراکز درمانی در طول طرح تحول نظام سلامت با فاکتور قطعی فروش، قطعی تلقی شده و اقلام به شرکت عودت نخواهد گردید. 13- قيمتهای ريالي کلیه ملزومات پزشكي موضوع فراخوانها مي بايست بر مبناي ارز مبادله اي درج گردد. اختصاص ارز مبادله ای توسط سازمان غذا و دارو برای اقلام منتخب در فراخوان صورت خواهد گرفت. 14- با توجه به ابلاغ صورت گرفته به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور، خريد ملزومات پزشكي از فهرست پایه به صورت نقدي (30 تا 45 روز) صورت می پذيرد. در صورت عدم پرداخت نقدی توسط مراکز درمانی مراتب قابل پیگیری خواهد بود.
بسمه تعالي
فراخوان سری دوم مصرفی های قلبی (B5)

درراستاي سياستهاي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در خصوص كاهش هزينه بيماران و همچنين كاهش قيمت و سايل پزشكي مورد نياز مراكز درماني دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور و تسهیل دسترسی به آن، اداره كل تجهيزات پزشكي سازمان غذا و دارو در نظر دارد نسبت به صدور مجوز ورود و تهیه فهرست شرکتهای تامین کننده ملزومات پزشکی مصرفی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور (فهرست پایه) برای مدت 6 ماه اقدام نماید. لذا اداره كل تجهيزات پزشكي از كليه شركتهاي حائز شرايط دعوت مينمايد نسبت به ارائه قیمت براي محصولات موضوع فراخوان حاضر اقدام نمایند.

ملزومات پزشکی موضوع فراخوان:
1-    cardiovascular balloon (Including: Workhorse, NC, CTO DEB)
2-    Interventional Accessory devices (including: Inflator, Accessory kit, Angiographic needle, Closure Device, Snare)
3-    Catheter (Including: Diagnostic, Guiding, Aspiration, Arterial, Embolectomy, Support, Microcatheter, Sizing, Extension, Infusion)

مدت فراخوان:
برای تهیه فهرست پایه برای مدت 6 ماه

تاریخ اعلام فراخوان:
ساعت 12 روز دوشنبه 30/4/93

مهلت ارائه پیشنهادات: (تحویل اسناد به دبیرخانه)
ساعت 15 روز یکشنبه 12 /5/93

شركتهاي واجد شرايط:
الف: شركتهاي نمايندگي كمپاني هاي سازنده كالاهاي موضوع فراخوان كه در اداره كل تجهيزات پزشكي ثبت شده اند
ب: ساير شركتهاي فاقد نمايندگي كالاي موضوع فراخوان باشرايط ذيل:
ب-1-  داراي شناسنامه و ناظر فني در اداره كل تجهيزات پزشكي ( درصورتيكه شركتي فاقد شناسنامه يا ناظر فني باشد ميبايست قبل از اقدام به اخذ مجوز ورود نسبت به تشكيل و تكميل شناسنامه و معرفي ناظر فني اقدام نمايد.)
ب-2-  توان واردات كالا، ترخيص و انبارش كالاهاي موضوع فراخوان را داشته باشد.
ب-3-  داراي تيم بازرگاني و فروش مجرب و درصورت لزوم كارشناس مورد نياز، به تعداد متناسب با حجم مجوز صادره.
ب-4- داشتن امكانات لازم در ارائه خدمات علمي يا فني به مشتريان با توجه به نوع كالا.

توضيحات:
1-  شرکتهای نمایندگی میبایست از طریق سامانه ورود و ترخیص به آدرسimport.imed.ir منوی سمت راست قسمت فراخوان بر روی لینک فهرست فراخوان کلیک نموده و نسبت به تکمیل جداول مربوطه و پیشنهاد قیمت اقدام نمایند. در پایان لازمست تا نسبت به چاپ فرمهای صادره از سیستم اقدام و مدارک فیزیکی را در مهلت مقرر به دبیرخانه این اداره کل تحویل نمایند.
2-   شرکتهای غیر نمایندگی میبایست ابتدا نسبت به تکمیل فرمهای ثبت نام اولیه و الف از طریق سامانه شناسنامه این اداره کل با آدرسmci1.imed.ir اقدام نموده وپس از اخذ شناسه سیستم (نام و رمز عبور) به سامانه ورود و ترخیص با آدرس import.imed.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرمهای فراخوان اقدام نمایند.
3- شركت در فراخوان و ارائه پيشنهاد به منزله قبول شروط فراخوان بوده واين اداره كل در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات باتوجه به كيفيت و قيمت مختار است.
4- هر گونه تغيير در شرايط فراخوان از طريق سايت به اطلاع عموم خواهد رسيد.
5- پيشنهاد قيمت ميبايست به صورت قيمت ارزيCPT و برآورد قيمت ريالي قیممتهای اعلامی می بایست در یک ستون (قیمت فروش به مراکز درمانی در سراسر کشور) باشد. قیمت اعلام شده قیمت فروش شرکت منتخب، نمایندگان وشعب مجاز آنها در سراسر کشور به مراکز درمانی و بدون توجه به تعداد سفارش  میباشد.
6- خريد اقلام راساً توسط مراكز درماني و دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور انجام خواهد شد و بازاريابي، توزيع و فروش به عهده شركت وارد كننده خواهد بود.
7-    نوع، مدل و برند پیشنهادی موضوع فراخوان باید دارای سابقه ورود به کشور بوده و در مراکز درمانی استفاده شده باشد.
8- محصولات موضوع اين فراخوان كه داراي بالاترين كيفيت و كمترين قيمت باشند با معرفي نام شركت واردكننده، پس از تاييد كميته فني تجهيزات پزشكي كشور برای مدت 6  ماه به دانشگاههاي سراسركشوراعلام ميگردد. بديهي است مراكز دولتي صرفا ًمجاز به خريد اين محصولات از شركتهاي فوق با رعايت سقف قيمت اعلام شده خواهند بود.
9- کلیه شرکتهایی که در فراخوان های قبلی انتخاب شده اند جهت حضور در فهرست جدید می بایست در فراخوان های سری دوم شرکت نمایند. عدم شرکت در فراخوان سری دوم به منزله انصراف از حضور در فهرست پایه می باشد.
10- با توجه به اعلام سقف قیمت ملزومات پزشکی در فهرست پایه، به پیشنهادات قیمتی که بالاتر از سقف قیمتهای درج شده در فراخوانهای قبلی باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
11- شركت هاي شركت كننده در فراخوان مي بايست در خصوص ملزومات پزشكي موضوع فراخوان کلیه  مدل ها و نسل های محصولات شركت سازنده را به تفكيك در جداول الکترونیکی درج و اعلام قيمت نمايند.
12- پس از ابلاغ نتایج فراخوان سری دوم شرکتهای منتخب موظفند بلافاصله نسبت به عرضه اقلام منتخب با سقف قیمت اعلام شده اقدام نمایند. لازم به ذکر است در صورت کاهش قیمت کالا در فراخوان سری دوم نسبت به فراخوان سری اول، اقلام فروخته شده به مراکز درمانی در طول طرح تحول نظام سلامت با فاکتور قطعی فروش، قطعی تلقی شده و اقلام به شرکت عودت نخواهد گردید.
13- قيمتهای ريالي کلیه ملزومات پزشكي موضوع فراخوانها مي بايست بر مبناي ارز مبادله اي درج گردد. اختصاص ارز مبادله ای توسط سازمان غذا و دارو برای اقلام منتخب در فراخوان صورت خواهد گرفت.
14- با توجه به ابلاغ صورت گرفته به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور، خريد ملزومات پزشكي از فهرست پایه به صورت نقدي (30 تا 45 روز) صورت می پذيرد. در صورت عدم پرداخت نقدی توسط مراکز درمانی مراتب قابل پیگیری خواهد بود.

ضمائم:
مطالب مرتبط:
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


نظر سنجی

http://imed.ir/News/1/1771
Share
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟



آمار بازدید
 بازديد امروز 12,455
 بازديد اين هفته 94,950
 بازديد اين ماه 296,292
 کل بازديدها 11,557,836
user icon
تعداد بازديد اين صفحه:                  32,645,492
پیوندها
آدرس

  تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420-66724309           66724386