اداره تجهیزات پزشکی
سه شنبه 3 خرداد 1401

پيگيري وضعيت ارسال الكترونيكي پرونده (اطلاعيه شماره 21 واحد فناوري اطلاعات)

تاريخ:بيست و ششم اسفند 1391 ساعت 00:00   |   کد : 1939   |   مشاهده: 4851
به اطلاع متقاضيان محترم مي رساند: با توجه به صدور الكترونيكي كليه مجوزهاي ترخيص اين اداره كل از ابتداي اسفندماه سال جاري، اطلاع رساني درخصوص وضعيت ارسال پرونده به گمركات از طريق وب سايت اين اداره كل صورت مي پذيرد.(استعلام/ وضعيت پرونده ترخيص ) با توجه به لزوم ارائه كد رهگيري 14 رقمي جهت ترخيص كالا، متقاضي ابتدا در وب سايت اين اداره كل از وضعيت پرونده خود اطلاع يافته و پس از اطمينان از صدور مجوز الكترونيكي به همراه كد رهگيري به گمركات مراجعه نمايد.  نكات مهم: 1- ثبت دقيق كليه اطلاعات پرونده ضروري مي باشد. آيتم هايي چون مشخصات كالا، تعداد، شماره ثبت سفارش، مشخصات ترخيص كننده و ... به دقت بررسي مي شوند 2- در ورود و ترخيص همزمان، پس از اخذ كد ثبت سفارش، مجددا به نرم افزار ورود و ترخيص اين اداره كل بازگشته، شماره ثبت سفارش خود را درج نماييد. (ارسال پرونده هاي بدون ثبت سفارش براي گمركات ميسر نيست) 3- هرگونه خطا در آيتم هاي اطلاعاتي صرفا با ارائه نامه رسمي در سربرگ شركت و پس از 48 ساعت مرتفع مي گردد. 4- اطلاعات ثبت سفارش از سوي وزارتخانه صمت در اختيار گمرك قرار مي گيرد. جهت پيشگيري از بروز مشكل، هرگونه تمديد مجوز يا تغيير در ثبت سفارش خود را پيش از نهايي شدن مجوز ترخيص به اين اداره كل اعلام نماييد. 5- در صورت عدم ارسال الكترونيكي اطلاعات ثبت سفارش از سوي وزارت صمت (معمولا 48 ساعت پس از ثبت سفارش ارسال مي گردد)امكان ارسال اطلاعات پرونده ترخيص شما براي گمركات وجود ندارد.
به اطلاع متقاضيان محترم مي رساند:
با توجه به صدور الكترونيكي كليه مجوزهاي ترخيص اين اداره كل از ابتداي اسفندماه سال جاري، اطلاع رساني درخصوص وضعيت ارسال پرونده به گمركات از طريق وب سايت اين اداره كل صورت مي پذيرد.(استعلام/ وضعيت پرونده ترخيص ) با توجه به لزوم ارائه كد رهگيري 14 رقمي جهت ترخيص كالا، متقاضي ابتدا در وب سايت اين اداره كل از وضعيت پرونده خود اطلاع يافته و پس از اطمينان از صدور مجوز الكترونيكي به همراه كد رهگيري به گمركات مراجعه نمايد. 
نكات مهم:
1- ثبت دقيق كليه اطلاعات پرونده ضروري مي باشد. آيتم هايي چون مشخصات كالا، تعداد، شماره ثبت سفارش، مشخصات ترخيص كننده و ... به دقت بررسي مي شوند
2- در ورود و ترخيص همزمان، پس از اخذ كد ثبت سفارش، مجددا به نرم افزار ورود و ترخيص اين اداره كل بازگشته، شماره ثبت سفارش خود را درج نماييد. (ارسال پرونده هاي بدون ثبت سفارش براي گمركات ميسر نيست)
3- هرگونه خطا در آيتم هاي اطلاعاتي صرفا با ارائه نامه رسمي در سربرگ شركت و پس از 48 ساعت مرتفع مي گردد.
4- اطلاعات ثبت سفارش از سوي وزارتخانه صمت در اختيار گمرك قرار مي گيرد. جهت پيشگيري از بروز مشكل، هرگونه تمديد مجوز يا تغيير در ثبت سفارش خود را پيش از نهايي شدن مجوز ترخيص به اين اداره كل اعلام نماييد.
5- در صورت عدم ارسال الكترونيكي اطلاعات ثبت سفارش از سوي وزارت صمت (معمولا 48 ساعت پس از ثبت سفارش ارسال مي گردد)امكان ارسال اطلاعات پرونده ترخيص شما براي گمركات وجود ندارد.

ضمائم:
مطالب مرتبط:
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


نظر سنجی

http://imed.ir/News/1/1939
Share
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟



آمار بازدید
 بازديد امروز 12,455
 بازديد اين هفته 94,950
 بازديد اين ماه 296,292
 کل بازديدها 11,557,836
user icon
تعداد بازديد اين صفحه:                  32,646,024
پیوندها
آدرس

  تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420-66724309           66724386