چهارشنبه 5 تير 1398
سرپرست اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت اطلاع رسانی کرد:

روش های گزارش عدم ارائه خدمات پس از فروش در حوزه تجهیزات پزشکی در مواقع اضطراری

تاريخ:سوم شهريور 1397 ساعت 13:32   |   کد : 3164   |   مشاهده: 4386
روال ارسال گزارش عدم ارائه خدمات پس از فروش در حوزه تجهیزات پزشکی در مواقع اضطراری اعلام شد.
روش های گزارش عدم ارائه خدمات پس از فروش در حوزه تجهیزات پزشکی در مواقع اضطراری
به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، مهندس نسیم تربتی سرپرست اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی گفت: اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت مسیرهای ارتباطی ویژه‌ای را به منظور رسیدگی فوری به گزارش‌های عدم ارائه خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.
وی افزود: تمامی موسسات پزشکی اعم از مراکز درمانی، تشخیصی، تصویربرداری و.... بخش دولتی و خصوصی در مواقع اضطراری و در صورت عدم ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی، می‌توانند علاوه بر طی روال‌های پیشین جهت ارسال گزارش موضوع به اداره کل تجهیزات پزشکی، در مواقع اضطراری نسبت به تکمیل فرم پیوست اقدام و آن را به شماره 66724387-021 فاکس و یا به آدرس aftersales-service@imed.ir ایمیل نمایند.
دریافت فرم خدمات پس از فروش

ضمائم:
مطالب مرتبط:
برچسب ها : 
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


نظر سنجی

http://imed.ir/News//3164
Share
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟



آمار بازدید
 بازديد امروز 12,455
 بازديد اين هفته 94,950
 بازديد اين ماه 296,292
 کل بازديدها 11,557,836
تعداد بازديد اين صفحه: 5,265,820
پیوندها
آدرس

  تهران، خ انقلاب، چهارراه کالج، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420           66724386