حذف نمایش برخی از پروانه های تولید معتبر فاقد IRC و شناسه گذاری در بخش استعلام وب سایت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی از تاریخ 1401/05/23 پیرو اطلاعیه های قبلی/ نمایش مجدد پس از اقدام شرکت برای دریافت IRC و انجام شناسه گذاری
|
پیگیری و تاکید بر لزوم شناسه گذاری کلیه تجهیزات و ملزومات پزشکی توسط شرکت های وارد کننده/ تا زمان شناسه گذاری، IRC مربوطه غیرفعال(و غیر قابل نمایش در سایت imed) خواهد شد و سیاست دهی به IRC مذکور متوقف و از فهرست ارسالی به بانک مرکزی خارج می گردد
|
اطلاعیه تخصیص ارز/ لزوم ویرایش فیش ارزی (گواهی ثبتآماری) / تخصیص ارز به صورت نرم افزاری توسط بانک بر اساس کدهای کارگزاری مربوط به منابع موجود مذکور صورت میپذیرد و بصورت پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی میگردد
|
ضرورت تکمیل اطلاعات تامین مرداد ماه توسط کلیه شرکت های تامین کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی (شامل اطلاعات موجودی انبار، موجودی گمرک، میزان درحال حمل و ..) در سامانه ttac/forecat حداکثر تا تاریخ 1401/5/8
|
در دسترس نبودن سامانه توزیع به منظور بروزرسانی از ساعت 17 تاریخ 1401/05/04 به مدت سه روز
|
سه شنبه 25 مرداد 1401
جستجو پیشرفته
English
فارسی
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
معرفی اداره کل
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
تاریخچه مدیران اداره کل
ارتباط با اداره کل
ادارات
اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی
اداره صادرات
اداره تجهیزات پزشکی
اداره ملزومات پزشکی
اداره مواد و تجهیزات دندانپزشکی
اداره تجهیزات و فرآورده های آزمایشگاهی
اداره نظارت بر تامین و نگهداشت
اداره نظارت و بازرسی
اداره فناوری اطلاعات
اداره برنامه ریزی و پایش داده ها
گروه تحقیق و توسعه
دبیرخانه کمیته فنی و کمیته های تخصصی
روابط عمومی و بین الملل
دستورالعمل، فرآیند و فرم ها
موسسات همکار
موسسات صدور گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (CB)
استعلام
تولیدکنندگان دارای پروانه ساخت
واحد های غیر صنعتی تولیدکننده ماسک
واردکنندگان مجاز تجهیزات پزشکی
صادرکنندگان دارای پروانه صادرات
فهرست تجهیزات پزشکی ثبت شده
قیمت تجهیزات مصرفی مورد تایید جهت مراکز
قیمت تجهیزات مصرفی مورد تایید جهت عموم مردم
استعلام ترخیص اقلام مجاز تا پایان سال 1395
عرضه کنندگان مجاز - محدود به کالای لیست پایه
شرکتهای توزیع کننده های مجاز – توزیعی و اصناف
شرکتهای کنترل کیفی
خدمات پس از فروش
شركتهاي ثالث ارائه دهنده خدمات پس از فروش
امتياز خدمات پس از فروش شركتها
شرکتهای ارائهدهنده خدمات بازیابی و تعمیرات اساسی
تعرفه خدمات پس از فروش
مصوبات عمومی کمیته تشخیص مصادیق تجهیزات پزشکی
مجوز فروش موقت
فهرست درختواره کالای تجهیزات پزشکی
فهرست رسمی تجهیزات پزشکی ایران
قیمت عرضه و توزیع کالاهای حفاظت فردی کرونا
سقف قیمت خرید اکسیژن سازهای ۶۰۰ لیتری بیمارستانی
سقف قیمت خرید اکسیژنساز کانتینری 600 لیتری بیمارستانی تولید داخل
سقف قیمت فروش مخازن اکسیژن
تامین کنندگان مجاز
شرکت های تولید کننده منسوج ملت بلون مورد تایید
قیمت نیمایی انواع دستکش پزشکی
سقف قیمت قطعات یدکی حلزون شنوایی
قیمت محصولات آلوگرافت تولیدی
سقف قیمت های ارشادی دستکش های وارداتی
سقف قیمت ارشادی خرید مراکز
سوالات متداول
سوالات ارزی
سایر سوالات
سوالات توزیع کالای مشمول دریافت ارز رسمی
سوالات رهگیری و ردیابی و کنترل اصالت کالاهای سلامت
اخبار
پاسخگویی الکترونیکی(تیکت)
گالری
اخبار گمرکی و ارزی
اخبار توزیع
میز خدمت الکترونیکی
سامانه IMED
خبرنامه
معاون فنی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت:
کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها با تخصصی تر شدن اداره کارشناسی
تاريخ:اول آبان 1397 ساعت 18:02
|
کد : 3358
|
مشاهده: 10494
معاون فنی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت با اعلام اینکه اداره کارشناسی تجهیزات پزشکی به دو اداره تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی تبدیل شده است گفت: با انجام این تقسیم بندی بررسی پرونده ها تخصصی تر خواهد شد لذا زمان رسیدگی به پرونده ها، در میان مدت کاهش چشمگیری خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، مهندس علیرضا سلیمانی، معاون فنی اداره کل تجهیزات پزشکی درباره تبدیل اداره کارشناسی تجهیزات پزشکی به دو اداره تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی افزود: این تغییرات با هدف تخصصی تر شدن بررسی ها انجام شده که با این تغییر، زمان بررسی پرونده ها در رسیدگی به مراحل ثبت و تعیین سیاست تعدادی و ارزی مجوزهای ورود کاهش می یابد.
وی بیان کرد: اقلام مصرفی و وسایل پزشکی که جنبه ابزاری دارند در اداره ملزومات پزشکی و تجهیزات پزشکی که جنبه دستگاهی دارند و برخی اجزا و متعلقات مصرفی مربوط به آن در اداره تجهیزات پزشکی بررسی می شوند. رسیدگی به پرونده شرکت توسط هرکدام از اداره ها، تفاوتی در نحوه بررسی، پیگیری و پاسخگویی ندارد لذا شرکت ها دراین زمینه نگران نباشند.
مهندس سلیمانی تاکید کرد:شرکت ها همانند گذشته نمایه گردش پرونده ای که درسامانه ثبت برای پیگیری پرونده ها در دسترس هر شرکت قرار دارد را می توانند پیگیری و روند بررسی پرونده را در اداره مربوطه مشاهده کنند لذا تغییری در فرایند ثبت کالا ایجاد نشده و شرکت ها می توانند اطلاعات ثبت وسایل پزشکی خود را تکمیل و کالا ها را با توجه به شاخه درختی که انتخاب کردند در اداره مربوطه پیگیری کنند.
وی گفت: همچنین پیگیری پرونده های ثبت ادارات شرکت ها قابل انجام است، در نتیجه شرکت ها در این زمینه نگرانی نداشته باشند.
ضمائم:
مطالب مرتبط:
سه انتصاب در اداره کل تجهیزات پزشکی؛ مشاور واردات مدیرکل تجهیزات پزشکی / سرپرست اداره تجهیزات پزشکی / سرپرست اداره ملزومات پزشکی
برچسب ها :
معاون فنی
,
کاهش زمان
,
رسیدگی
,
پروندها
,
تخصصی
,
کارشناسی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
Sending ...
نظر سنجی
مفید بود
مفید نبود
نیاز به اطلاع رسانی بیشتر دارد
نظری ندارم
http://imed.ir/News/1/3358
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
آمار بازدید
بازديد امروز
12,455
بازديد اين هفته
94,950
بازديد اين ماه
296,292
کل بازديدها
11,557,836
تعداد بازديد اين صفحه:                  35,242,175
پیوندها
وبدا- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سازمان غذا و دارو
سامانه TTAC سازمان غذا و دارو
سامانه جامع تجارت ایران NTSW
اتحادیه، انجمن، اصناف تجهیزات پزشکی
سامانه آموزش کارکنان
اتوماسیون مکاتبات اداری(چارگون)
رایانامه (پست الکترونیک ویژه کارکنان)
سایر
آدرس
تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29
63420-66724309
66724386
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز