سیاست حمایتی اولویت دار وزارت بهداشت از تولیدات دانش بنیان باکیفیت و اصیل/ دانش بنیان ها بازوان توسعه کمی و کیفی عمق ساخت در تولید
|
بازمهندسی سیاست دهی ارزی (پیس میکر داخلی و آی سی دی) با مشارکت کلیه نماینده های قانونی دارای IRC فعال لزوم ارسال پیشنهاد برای اخذ سیاست واردات (اخذ سیاست تعدادی IRC متناسب با نیاز و فی ارزی پیشنهادی)
|
لزوم اخذ IRC محصول نهایی پروانه های قدیمی تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی حداکثر ظرف مدت سه ماه
|
بازمهندسی سیاست ارزی تجهیزات و ملزومات پزشکی برای کلیه دارندگان IRC فعال و لزوم آمادگی شرکت ها
|
بازمهندسی سیاست دهی ارزی استنت دارویی در سال ۱۴۰۱, شماره بازمهندسی IR401-13 با مشارکت کلیه نماینده های قانونی دارای IRC فعال / لزوم ارسال پیشنهاد برای اخذ سیاست واردات (اخذ سیاست تعدادی IRC متناسب با نیاز و فی ارزی پیشنهادی)
|
پنج شنبه 5 خرداد 1401
جستجو پیشرفته
English
فارسی
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
معرفی اداره کل
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
تاریخچه مدیران اداره کل
ارتباط با اداره کل
ادارات
اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی
اداره صادرات
اداره تجهیزات پزشکی
اداره ملزومات پزشکی
اداره مواد و تجهیزات دندانپزشکی
اداره تجهیزات و فرآورده های آزمایشگاهی
اداره نظارت بر تامین و نگهداشت
اداره نظارت و بازرسی
اداره فناوری اطلاعات
اداره برنامه ریزی و پایش داده ها
گروه تحقیق و توسعه
دبیرخانه کمیته فنی و کمیته های تخصصی
روابط عمومی و بین الملل
دستورالعمل، فرآیند و فرم ها
استعلام
تولیدکنندگان دارای پروانه ساخت
واحد های غیر صنعتی تولیدکننده ماسک
واردکنندگان مجاز تجهیزات پزشکی
صادرکنندگان دارای پروانه صادرات
فهرست تجهیزات پزشکی ثبت شده
قیمت تجهیزات مصرفی مورد تایید جهت مراکز
قیمت تجهیزات مصرفی مورد تایید جهت عموم مردم
استعلام ترخیص اقلام مجاز تا پایان سال 1395
عرضه کنندگان مجاز - محدود به کالای لیست پایه
شرکتهای توزیع کننده های مجاز – توزیعی و اصناف
شرکتهای کنترل کیفی
خدمات پس از فروش
شركتهاي ثالث ارائه دهنده خدمات پس از فروش
امتياز خدمات پس از فروش شركتها
شرکتهای ارائهدهنده خدمات بازیابی و تعمیرات اساسی
تعرفه خدمات پس از فروش
مصوبات عمومی کمیته تشخیص مصادیق تجهیزات پزشکی
مجوز فروش موقت
فهرست درختواره کالای تجهیزات پزشکی
فهرست رسمی تجهیزات پزشکی ایران
قیمت عرضه و توزیع کالاهای حفاظت فردی کرونا
سقف قیمت خرید اکسیژن سازهای ۶۰۰ لیتری بیمارستانی
سقف قیمت خرید اکسیژنساز کانتینری 600 لیتری بیمارستانی تولید داخل
سقف قیمت فروش مخازن اکسیژن
تامین کنندگان مجاز
شرکت های تولید کننده منسوج ملت بلون مورد تایید
قیمت نیمایی انواع دستکش پزشکی
سقف قیمت قطعات یدکی حلزون شنوایی
قیمت محصولات آلوگرافت تولیدی
سوالات متداول
سوالات ارزی
سایر سوالات
سوالات توزیع کالای مشمول دریافت ارز رسمی
سوالات رهگیری و ردیابی و کنترل اصالت کالاهای سلامت
اخبار
پاسخگویی الکترونیکی(تیکت)
خبرنامه
گالری
اخبار گمرکی و ارزی
اخبار توزیع
میز خدمت الکترونیکی
سامانه IMED
سرپرست اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت:
افزایش بهره وری، رضایتمندی ارباب رجوع و کاهش مراجعات از مهمترین مزایای تفکیک اداره کارشناسی به تجهیزات و ملزومات
تاريخ:دوم آبان 1397 ساعت 11:49
|
کد : 3364
|
مشاهده: 14482
سرپرست جدید اداره تجهیزات پزشکی با اشاره به تفکیک اداره کارشناسی به تجهیزات و ملزومات گفت: تفکیک فعالیت های این دو اداره موجب تفویض امور بیشتر به روسای ادارات شده که در آینده نزدیک شاهد بهره وری بیشتر، رسیدگی مطلوب به پرونده های ثبت و تخصصی تر شدن امور ، افزایش رضایتمندی ارباب رجوع و کاهش مراجعات خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، مهندس مجید حمیدی، سرپرست جدید اداره تجهیزات پزشکی در خصوص تخصصی تر شدن اداره کارشناسی تجهیزات پزشکی افزود: در گذشته اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی با 30کارشناس، روزانه پاسخگوی بیش از یکصد ارباب رجوع با موضوعات مختلف از جمله ثبت تجهیزات پزشکی، رفع نقص پرونده ها، استعلام های واصله از گمرک در خصوص کالای همراه مسافر و شرکت های تجهیزات پزشکی بوده است که این حجم از کار ،روند پیگیری و پاسخگویی به آنها را به تاخیر می انداخت.
وی با بیان اینکه با تفکیک اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی به دو اداره تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی، امور مربوط به پرونده های ثبت تخصصی تر انجام می شود؛ اظهار کرد: تجهیزات و ملزومات مصرفی از نظر متریال مورد استفاده و استاندارهای تخصصی و عمومی تفاوت هایی دارند درنتیجه برای هر کدام از این حوزه ها، کارشناس های تخصصی با گرایش های مرتبط مورد نیاز است که این تفکیک به تحقق این امر کمک شایانی خواهد کرد. از طرفی روسای ادارات می توانند زمان بیشتری را صرف برنامه ریزی، بررسی و نظارت بر امور تحت پوشش کنند.
سرپرست اداره تجهیزات پزشکی تاکید کرد: فرایند ثبت، همچنان طبق دستور العمل ثبت تجهیزات و ملزومات پزشکی مصوبه کمیته فنی انجام می شود.
مهندس حمیدی در خصوص برنامه های اداره تجهیزات پزشکی توضیح داد: در جلساتی که با تامین کننده ها و شرکت ها برگزار شده است، فرایندهای ثبت تسهیل و زمان رسیدگی به پرونده ها و حضور ارباب رجوع کاهش خواهد یافت.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط کشور، سیاست هایی را در خصوص واردات تجهیزات و ملزومات پزشکی اعمال کردیم که این امر مطابق با مصوبات هیات وزیران، ابلاغیه های وزیر بهداشت و دستور العمل های داخلی است و سعی کردیم با ایجاد میانبرهایی در راستای تسریع امور، مشکلات را بروز رسانی کنیم.همچنین با مذاکرات انجام شده با مدیریت اداره کل تفویض امور بیشتری به روسای ادارات داده شده که در آینده نزدیک شاهد بهره وری بیشتر ، افزایش رضایتمندی ارباب رجوع و کاهش مراجعات خواهیم بود.
سرپرست اداره تجهیزات پزشکی از شرکت هایی که در حوزه تجهیزات پزشکی فعالیت می کنند دعوت کرد تا مشکلات و پیشنهادات خود را برای تسریع امور ، بهبود و اصلاح فرایند ها بیان کنند.
ضمائم:
مطالب مرتبط:
برچسب ها :
تفکیک
,
اداره
,
تجهیزات پزشکی
,
ملزومات پزشکی
,
تسریع
,
تخصصی تر شدن
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
Sending ...
نظر سنجی
مفید بود
مفید نبود
نیاز به اطلاع رسانی بیشتر دارد
نظری ندارم
http://imed.ir/News//3364
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
آمار بازدید
بازديد امروز
12,455
بازديد اين هفته
94,950
بازديد اين ماه
296,292
کل بازديدها
11,557,836
تعداد بازديد اين صفحه:                  32,689,699
پیوندها
وبدا- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سازمان غذا و دارو
سامانه TTAC سازمان غذا و دارو
سامانه جامع تجارت ایران NTSW
اتحادیه، انجمن، اصناف تجهیزات پزشکی
سامانه آموزش کارکنان
اتوماسیون مکاتبات اداری(چارگون)
رایانامه (پست الکترونیک ویژه کارکنان)
سایر
آدرس
تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29
63420-66724309
66724386
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز