شنبه 30 شهريور 1398
اطلاعیه روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی:

اجرایی شدن حضور نمایندگان معرفی شده شرکت ها در اداره کل تجهیزات پزشکی از تاریخ 1398/04/25 صرفاً از طریق سیستم تعیین وقت ملاقات سامانه مدیریت تردد مراجعین

تاريخ:دوازدهم تير 1398 ساعت 15:46   |   کد : 4095   |   مشاهده: 3698
اطلاعیه نحوه حضور نمایندگان معرفی شده شرکت ها در اداره کل تجهیزات پزشکی از طریق سامانه مدیریت تردد مراجعین منتشر شد.
اجرایی شدن حضور نمایندگان معرفی شده شرکت ها در اداره کل تجهیزات پزشکی از تاریخ 1398/04/25 صرفاً از طریق سیستم تعیین وقت ملاقات سامانه مدیریت تردد مراجعین
به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، اطلاعیه نحوه حضور نمایندگان معرفی شده شرکت ها در اداره کل تجهیزات پزشکی از طریق سامانه مدیریت تردد مراجعین به شرح ذیل منتشر شد:

اطلاعیه:

پیرو خبر مورخ 1397/08/23 در لزوم بارگذاری اطلاعات هویتی مدیران عامل و مسئولین فنی شرکت های تجهیزات پزشکی در سامانه "مدیریت تردد مراجعین" اداره کل تجهیزات پزشکی و اطلاعیه های تکمیلی مورخ 1397/09/27 و مورخ 1397/11/15 مندرج در وب سایت www.imed.ir، به اطلاع می رساند در راستای اجرایی شدن بخشنامه ریاست محترم جمهور در خصوص میزخدمت و با توجه به بندهای بخشنامه شماره 24452 مورخ 1397/03/01 ریاست جمهوری که اعلام داشته از تاریخ 1397/04/01 می بایست ارائه خدمت به مراجعین از طریق میزخدمت الکترونیکی و یا حضوری در طبقه همکف ادارات انجام پذیرد و از تردد ارباب رجوعان به طبقات جلوگیری شود و حسب نامه هیات سازمان بازرسی کل کشور مستقر در اداره کل تجهیزات پزشکی به منظور اجرای نمودن این بخشنامه، از آنجائی که تمامی مراحل صدور مجوزهای اداره کل تجهیزات پزشکی(از زمان تشکیل پرونده تا زمان صدور مجوز با امکان مشاهده گردش پرونده و رفع نواقص) بصورت الکترونیکی انجام می پذیرد، به منظور شفاف سازی در رسیدگی به پرونده هایی که ضرورت حضور متقاضی را ایجاب می کند، از تاریخ 1398/04/25 حضور نمایندگان معرفی شده شرکت ها در اداره کل تجهیزات پزشکی صرفاً از طریق سیستم تعیین وقت ملاقات سامانه مدیریت تردد مراجعین امکانپذیر خواهد بود. در این خصوص موارد ذیل لازم به ذکر می باشد:

1. راه های ارتباطی شرکت های تجهیزات پزشکی با اداره کل تجهیزات پزشکی از طریق درج تیکت (یادداشت الکترونیکی به منظور پیگیری الکترونیکی و اعلام درخواست)، صندوق الکترونیکی دریافت شکایات و همچنین صندوق الکترونیکی دریافت پیشنهادات برای اصلاح و تسهیل فرآیندها جهت کمیته تسهیل فرآیندهای تامین تجهیزات پزشکی که اطلاع رسانی آنها نیز انجام پذیرفته است، همچون گذشته برقرار می باشد.

2. شرکت هایی که تاکنون نسبت به ثبت نام در سامانه مدیریت تردد مراجعین اقدام نکرده اند، می توانند از طریق پورتال imed.ir در سامانه مذکور ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است این اطلاعیه طی نامه شماره 664/29556 مورخ 1398/04/12 به صندوق پیام کارتابل الکترونیکی شرکت ها در پورتال imed ارسال شده است.

ضمائم:
مطالب مرتبط:
لزوم بارگذاری اطلاعات هویتی مدیران عامل و مسئولین فنی شرکت های تجهیزات پزشکی در سامانه "مدیریت تردد مراجعین" به اداره کل تجهیزات پزشکی
ایجاد امکان ثبت اطلاعات فرد و یا افرادی مرتبط، علاوه بر مدیر عامل و مسئول فنی در سامانه تردد اداره کل تجهیزات پزشکی برای شرکتها با رعایت ضوابط اعلامی
ثبت نام بیش از 2400 شرکت در سامانه "مدیریت تردد مراجعین"/ اجرای طرح از 23 بهمن 1397
راه اندازی میزخدمت حضوری علاوه بر میزخدمت الکترونیکی پورتال imed در راستای اجرای بخشنامه ریاست جمهوری و بازرسی به منظور تسهیل و تسریع امور
برچسب ها : 
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


نظر سنجی

http://imed.ir/News/1/4095
Share
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟



آمار بازدید
 بازديد امروز 12,455
 بازديد اين هفته 94,950
 بازديد اين ماه 296,292
 کل بازديدها 11,557,836
user icon
تعداد بازديد اين صفحه: 6,573,332
پیوندها
آدرس

  تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420           66724386