شنبه 23 آذر 1398
روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام کرد:

هفتمین جلسه پاسخگویی حضوری به شرکت ها پیرو جلسه مدیرکل تجهیزات پزشکی با انجمن ها و اتحادیه ها/ جلسه هفتم با حضور رئیس و کارشناسان اداره مواد و تجهیزات دندانپزشکی در 21 مهر 1398

تاريخ:شانزدهم مهر 1398 ساعت 18:05   |   کد : 4281   |   مشاهده: 1893
نحوه حضور در جلسه پاسخگویی اداره مواد و تجهیزات دندانپزشکی اعلام شد.
هفتمین جلسه پاسخگویی حضوری به شرکت ها پیرو جلسه مدیرکل تجهیزات پزشکی با انجمن ها و اتحادیه ها/ جلسه هفتم با حضور رئیس و کارشناسان اداره مواد و تجهیزات دندانپزشکی در 21 مهر 1398
به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، پیرو جلسه مورخ 1398/06/05 انجمن ها و اتحادیه های شرکت های تجهیزات پزشکی با مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی و معاونین و روسای ادارات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در بررسی طرح اجرایی شده میزخدمت الکترونیکی و میزخدمت حضوری و سامانه تعیین وقت ملاقات، مقرر گردید که جلسات رسیدگی با حضور رئیس اداره و کارشناسان با شرکت هایی که درخواست اعلام مشکلات و رسیدگی دارند، به صورت حضوری و به طور متناوب برگزار گردد. اولین جلسه مربوط به اقلام ملزومات پزشکی در تاریخ 1398/06/10 توسط اداره ملزمات پزشکی، دومین جلسه مربوط به تجهیزات پزشکی(دستگاهها) در تاریخ 1398/07/02 توسط اداره تجهیزات پزشکی، سومین جلسه توسط اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی در تاریخ 1398/07/07 و چهارمین جلسه توسط اداره فناوری اطلاعات در تاریخ 1398/07/10 برگزار شد و پنجمین و ششمین جلسه پاسخگویی نیز در تاریخ 16 و 17 در حال برگزاری است.

به اطلاع می رساند که هفتمین جلسه پاسخگویی با حضور رئیس و کارشناسان اداره مواد و تجهیزات دندانپزشکی روز یکشنبه 1398/07/21 از ساعت 9 الی 12 برگزار می گردد.

متقاضیان جهت حضور در جلسه مذکور می بایست با مراجعه به سامانه مدیریت تردد مراجعین نسبت به ثبت درخواست ملاقات در کارتابل اداره مواد و تجهیزات دندانپزشکی دکتر گلابگیران با موضوع "جلسه عمومی" اقدام نمایند.

لازم به ذکر است جلسات برای 60 نفر و در قالب دو گروه 30 نفره (ساعت 9 الی 10:30 و 10:30 الی 12) برگزار می شود و اولویت بر مبنای زمان ثبت نام است و جهت شرکت هایی که در این مرحله موفق به حضور نباشند در نوبت های آتی اقدام خواهد شد.

ضمائم:
مطالب مرتبط:
پنجمین و ششمین جلسه پاسخگویی حضوری به شرکت ها پیرو جلسه مدیرکل تجهیزات پزشکی با انجمن ها و اتحادیه ها/ جلسه پنجم و ششم با حضور رئیس و کارشناسان اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی
چهارمین جلسه پاسخگویی حضوری به شرکت ها پیرو جلسه مدیرکل تجهیزات پزشکی با انجمن ها و اتحادیه ها/ جلسه چهارم با حضور رئیس و کارشناسان اداره فناوری اطلاعات
گزارش برگزاری جلسه پاسخگویی حضوری با شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی/ بررسی پیشنهادها و انتقادها و ارائه راهکارهای لازم
گزارش برگزاری جلسه پاسخگویی حضوری با شرکت های تجهیزات پزشکی/ بررسی پیشنهادها و انتقادها و ارائه راهکارهای لازم/ استمرار برگزاری جلسات مشترک/ انتشار سوالات و پاسخ های جلسه
گزارش برگزاری اولین جلسه پاسخگویی حضوری اداره ملزومات پزشکی با شرکت ها پیرو فراخوان اعلام جلسه/ حضور 70 شرکت در جلسه/ موضوعات و پیشنهادات اعلامی و اقدامات لازم در راستای بهبود شرایط
برچسب ها : 
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


نظر سنجی

http://imed.ir/News//4281
Share
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟



آمار بازدید
 بازديد امروز 12,455
 بازديد اين هفته 94,950
 بازديد اين ماه 296,292
 کل بازديدها 11,557,836
user icon
تعداد بازديد اين صفحه:                  7,848,873
پیوندها
آدرس

  تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420           66724386