شنبه 25 آبان 1398
رئیس اداره نظارت بر تأمین و نگهداشت تجهیزات پزشکی اعلام کرد:

گزارش برگزاری دو جلسه حضوری با شرکت‌های تجهیزات پزشکی پیرامون مسائل تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی در تاریخ های 16 و 17 مهرماه با حضور 120 شرکت

تاريخ:بيست و سوم مهر 1398 ساعت 15:21   |   کد : 4296   |   مشاهده: 1876
مهندس علاالدین گزارش دو جلسه حضوری با شرکت‌های تجهیزات پزشکی پیرامون مسائل تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی را اعلام کرد.
گزارش برگزاری دو جلسه حضوری با شرکت‌های تجهیزات پزشکی پیرامون مسائل تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی در تاریخ های 16 و 17 مهرماه با حضور 120 شرکت
به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مهندس محمد مهدی علاالدین رئیس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت گفت: پیرو اطلاعیه مورخ 1398/7/13، جلسات حضوری با شرکت‌ها در خصوص امور تامین در روز سه شنبه مورخ 1398/7/16 و در مورد مسائل نگهداشت چهارشنبه مورخ 1398/7/17 برگزار گردید.

وی افزود: شرکت های متقاضی مطابق روال اعلامی در سامانه مدیریت تردد درخواست خود را ثبت نمودند و در این دو نشست بالغ بر 120 شرکت نمودند. که در نخسین روز مباحث مربوط به امور نمایندگی، تشکیل شناسنامه، ثبت و سفارش کالا، مشکلات بین المللی، سیاستگذاری و برنامه ریزی تامین و ثبت سفارش، تخصیص ارز، مشکلات گمرکی و بانکی، امور سامانه توزیع، واردات فوریتی کالا و سایر مشکلات تامین ملزومات پزشکی برای مراکز درمانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مهندس علاالدین گفت: در نشست روز چهارشنبه، با شرکت‌های تجهیزات پزشکی نیز موضوعات مختلف نگهداشت مانند:تعرفه خدمات پس از فروش، تعرفه خدمات کنترل کیفی، بدهی مراکز درمانی به شرکت‌ها درزمینه خدمات پس از فروش، تامین قطعات یدکی و لوازم مصرفی، تخصیص ارزو عدم وجود ردیف بودجه نگهداشت تجهیزات پزشکی مطرح گردید که ضمن تبادل نظر در این خصوص پاسخ موضوعات مطروحه در جلسه ارائه گردید. برخی مباحث نیز جهت لحاظ در امور جاری اداره نظارت بر تامین و نگهداشت در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد: اولویت اصلی ما در اداره کل تجهیزات پزشکی تأمین و نگهداشت مناسب تجهیزات و ملزومات پزشکی و جلوگیری از هرگونه اختلال در فرآیند های درمانی بیماران در سراسر کشور است و همه توان خود را علی رغم وجود سختی‌ها و مشکلات در دوره حاضر جهت رفع مشکلات تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی خواهیم داشت.

رئیس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت، ضمن تشکر از تلاش و همراهی کلیه شرکت‌ها با این اداره، در پایان گفت: سایر شرکت‌ها که در روز جلسه نتوانستند مراجعه حضوری داشته باشند، امکان ثبت نام در جلسات آتی را دارند. ضمن اینکه در موارد خاص و مهم که نیاز به مراجعه حضوری و فوری باشد، شرکت‌ها می توانند از طریق سیتم تعیین وقت، از کارشناسان و رئیس اداره درخواست ملاقات نمایند و پذیرای آنها خواهیم بود.

ضمائم:
مطالب مرتبط:
پنجمین و ششمین جلسه پاسخگویی حضوری به شرکت ها پیرو جلسه مدیرکل تجهیزات پزشکی با انجمن ها و اتحادیه ها/ جلسه پنجم و ششم با حضور رئیس و کارشناسان اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی
برچسب ها : 
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


نظر سنجی

http://imed.ir/News//4296
Share
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟



آمار بازدید
 بازديد امروز 12,455
 بازديد اين هفته 94,950
 بازديد اين ماه 296,292
 کل بازديدها 11,557,836
user icon
تعداد بازديد اين صفحه:                  7,437,808
پیوندها
آدرس

  تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420           66724386