شنبه 16 فروردين 1399
روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی اطلاع رسانی کرد؛

اعلام روش های غیر حضوری ارسال مکاتبات و درخواست ها به اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با توجه به انتشار ویروس کرونای جدید

تاريخ:بيست و ششم اسفند 1398 ساعت 19:52   |   کد : 4516   |   مشاهده: 1918
روش های غیر حضوری ارسال مکاتبات و درخواست ها به اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با توجه به انتشار ویروس کرونای جدید اعلام شد.
اعلام روش های غیر حضوری ارسال مکاتبات و درخواست ها به اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با توجه به انتشار ویروس کرونای جدید
به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، با توجه به انتشار ویروس کرونای جدید موارد ذیل جهت ارسال درخواست ها به اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی طی اطلاعیه ای به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

بدین وسیله به اطلاع می رساند، با توجه به شیوع ویروس COVID-19 و ممانعت از ازدحام در اداره کل تجهیزات پزشکی، مراجعین محترم می‌توانند از طریق موارد ذیل درخواست خود را به اداره کل ارسال نمایند:

1-جهت ثبت نامه در دبیرخانه اداره کل:

- شرکتهای دارای اکانت چارگون میتوانند از درگاه الکترونیکی چارگون استفاده نمایند و در همان قسمت از طریق منوی پیگیری می توانند شماره نامه خود را ملاحظه و رهگیری نمایند.

- شرکتهایی که اکانت چارگون ندارند از طریق ارسال ایمیل به آدرس Info@imed.ir نامه درخواست خود در سربرگ شرکت و با کیفیت تصویر مناسب ارسال نمایند ، جهت دریافت پاسخ نامه از طریق کارتابل پیام یا ایمیل پاسخ ارسال خواهد شد.

- شرکتهای جدید که کارتابل IMED ندارند ، نامه درخواست خود را در سربرگ شرکت به آدرس پست الکترونیکی Info@imed.ir ارسال نمایند و پاسخ به همان ایمیل ارسال خواهد شد.

2-جهت دریافت نامه و بخشنامه های اداره کل:

- شرکتهای دارای کارتابل IMED می توانند تمامی نامه های دریافتی خود را از طریق کارتابل پیام مشاهده و دریافت نمایند. (راهنمای پیوست 1)

- شرکتهای جدید که کارتابل IMED ندارند، نامه درخواست خود را در سربرگ شرکت به آدرس پست الکترونیکی Info@imed.ir ارسال نمایند و پاسخ به همان ایمیل ارسال خواهد شد.

3-جهت پیگیری پرونده ها:

- شرکتهای دارای کارتابل برای پیگیری پرونده های ثبت خود می توانند از گردش پرونده سامانه های IMED استفاده نمایند تا از نتیجه آن اطلاع پیدا کنند.

4-جهت ارسال سوال و پیگیری خاص:

-استفاده از تیکت (پاسخگویی الکترونیکی) جهت طرح موضوع سوالات و یا ارایه فایل به هریک از کارشناسان اداره کل (راهنمای پیوست 2)

5-ارسال اطلاعات به ایمیل ادارات در صورت نیاز (پیوست 3)

ضمائم:
مطالب مرتبط:
برچسب ها : 
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


نظر سنجی

http://imed.ir/News//4516
Share
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟



آمار بازدید
 بازديد امروز 12,455
 بازديد اين هفته 94,950
 بازديد اين ماه 296,292
 کل بازديدها 11,557,836
user icon
تعداد بازديد اين صفحه:                  9,667,007
پیوندها
آدرس

  تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420           66724386