دو شنبه 26 مهر 1400
رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام کرد:

اعلام فراخوان واردات فوریتی کالای کاست دیالیز صفاقی APD برند BAXTER / مهلت ارسال مدارک حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 1400/03/04 (راس ساعت14:30)

تاريخ:بيست و هشتم ارديبهشت 1400 ساعت 13:47   |   کد : 4890   |   مشاهده: 11455
اعلام فراخوان واردات فوریتی کالای کاست دیالیز صفاقی APD برند BAXTER / مهلت ارسال مدارک حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 1400/03/04 (راس ساعت14:30)
مهندس محمد مهدی علاالدین، رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی گفت: فراخوان تامین کالای کاست دیالیز صفاقی APD برند BAXTER بصورت فوریتی به شرح ذیل منتشر گردید و متقاضیان می توانند مطابق آن اقدام نمایند.

فراخوان:

با توجه به ضرورت تامین کالای کاست دیالیز صفاقی APD برند BAXTER (اطفال و بزرگسال) مورد نیاز مراکز درمانی، بدینوسیله از کلیه شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی دعوت می¬گردد نسبت به اعلام قیمت، بازه زمانی قابل تحویل و تکمیل فرم مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی مطابق پیوست یک، "منحصرا در قالب فایل Excelدر لوح فشرده (CD)" و ارائه آن به همراه مدارک درخواست شده ذیل در نسخه کاغذی ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت در پاکت در بسته توسط نماینده شرکت و بهمراه نامه شرکت به دبیرخانه محرمانه حراست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 1400/03/04 (راس ساعت14:30) اقدام نمایند.

لازم به ذکر است دریافت پاکت بعد از پایان ساعت اداری مقدور نبوده و به درخواست هایی با مدارک مخدوش ارائه شده و یا در فرمت تعیین شده در فایل اکسل ارسال نگردد نیز ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدارک لازم:
1- ارائه فایل جدول مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی منحصرا در فرمت EXCEL در لوح فشرده(CD) و همچنین بصورت کاغذی و ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت.
2- ارائه فرم تعهد پیوست در سربرگ شرکت و بارگذاری در سامانه تعهدات پرتال IMED.IR

نکات :
1- ارائه پیشنهاد قیمت ارزی-ریالی مناسب در اولویت می باشد.
2- واردکنندگان و تولیدکنندگان ثبت شده و دارای کد IRC در صورت ارائه پیشنهاد مناسب در اولویت قرار خواهند گرفت.
3- شرکت‌هایی که در فراخوان تامین کالا بصورت فوریتی پذیرفته می شوند می بایست، ظرف مدت ۲ روز کاری پس از اعلام، مراحل لازم به منظور ثبت فوریتی کالا را طی نموده و نسبت به واردات ظرف مدت دو ماه اقدام نمایند.
4- از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تامین کالای فوریتی می باشد لازم است ضمن لحاظ دقت و ملاحظات لازم در خصوص تکمیل اطلاعات مورد نظر فرم تعهدنامه پیوست را تکمیل و بهمراه مدارک ارائه نمایند.
5- شرکت های منتخب در فراخوان ضمن تکمیل فرم تعهدنامه (پیوست) می بایست :
الف) نسبت به انجام ثبت سفارش و انجام فرآیند های لازم به منظور صدور مجوز لازم تولید، واردات و ترخیص کالای منتخب در فراخوان اقدام و در صورت وجود هر نوع مشکل در هر کدام از مراحل کاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام نمایند.همچنین در صورت عدم ترخیص کالا ظرف مدت مشخص شده، تمدید کد IRC فوریتی صرفا با تشخیص این اداره کل بوده و هیچ گونه حقی برای شرکت ایجاد¬نمی¬کند.
ب)شرکت های منتخب در فراخوان می بایست پس از تولید و یا ترخیص کلیه اقلام با قیمت مصوب و نظارت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کالا را توزیع نمایند.
6- کلیه شرکت های پذیرفته شده موظف هستند در بازه های زمانی 15 روزه گزارش شرح اقدامات صورت گرفته را به آدرس ایمیل supply@imed.ir ارسال نمایند.
7- در صورت کوتاهی شرکت های پذیرفته شده در فراخوان در پیگیری تامین به موقع، سهمیه داده شده لغو و به متقاضیان دیگر ارائه خواهد شد و همچنین از شرکت آنها در فراخوان های بعدی ممانعت بعمل خواهد آمد.
8- ارز تخصیصی دولتی خواهد بود.
9- در صورت هرگونه ابهام و سوال با شماره 63420 – 021 داخلی 225 و 227 تماس حاصل فرمایید.

ضمائم:
مطالب مرتبط:
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


نظر سنجی

http://imed.ir/News//4890
Share
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟



آمار بازدید
 بازديد امروز 12,455
 بازديد اين هفته 94,950
 بازديد اين ماه 296,292
 کل بازديدها 11,557,836
user icon
تعداد بازديد اين صفحه:                  26,125,909
پیوندها
آدرس

  تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420-66724309           66724386