اداره تجهیزات پزشکی
يک شنبه 1 خرداد 1401
اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام کرد:

فراخوان تامین دریچه بالون اکسپندبل و سلف اکسپندبل (دریچه تاوی) شامل دریچه وسیستم جایگذاری / مهلت ارسال مدارک و مستندات تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1400/09/17

تاريخ:هفتم آذر 1400 ساعت 14:52   |   کد : 4951   |   مشاهده: 10915
فراخوان تامین دریچه بالون اکسپندبل و سلف اکسپندبل (دریچه تاوی) شامل دریچه وسیستم جایگذاری / مهلت ارسال مدارک و مستندات  تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1400/09/17
به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اعلام کرد: با توجه به ضرورت تامین دریچه بالون اکسپندبل و سلف اکسپندبل (دریچه تاوی) شامل دریچه وسیستم جایگذاری مورد نیاز مراکز درمانی ، بدینوسیله از کلیه شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی دعوت میگردد نسبت به اعلام قیمت، بازه زمانی قابل تحویل و تکمیل فرم مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی مطابق پیوست یک، "منحصرا در قالب فایل Excelدر لوح فشرده (CD)" و ارائه آن به همراه مدارک درخواست شده ذیل در نسخه کاغذی ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت در پاکت در بسته توسط نماینده شرکت و بهمراه نامه شرکت به دبیرخانه محرمانه حراست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1400/09/17 (راس ساعت14:30) اقدام نمایند.
لازم به ذکر است دریافت پاکت بعد از پایان ساعت اداری مقدور نبوده و به درخواست هایی با مدارک مخدوش ارائه شده و یا در فرمت تعیین شده در فایل اکسل ارسال نگردد نیز ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدارک لازم:
1- ارائه فایل جدول مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی منحصرا در فرمت EXCEL در لوح فشرده(CD) و همچنین بصورت کاغذی و ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت.
2- ارائه فرم تعهد پیوست در سربرگ شرکت و بارگزاری در سامانه تعهدات پرتال IMED.IR

نکات :
1- صرفاً مدل های ثبت شده از دریچه تاوی که دارای کد IRC می باشند قابلیت شرکت در فراخوان را دارند.
2- کالا شامل حمل با استفاده از زنجیره سرد می باشد.
3- ارائه پیشنهاد قیمت ارزی-ریالی مناسب در اولویت می باشد.
4- تعداد کالای مورد درخواست(دریچه بالون اکسپندبل و سلف اکسپندبل (دریچه تاوی) شامل دریچه وسیستم جایگذاری) 300 عدد می باشد.
5- شرکت‌هایی که در فراخوان تامین کالا بصورت فوریتی پذیرفته می شوند می بایست، ظرف مدت 5 روز کاری پس از اعلام، مراحل لازم به منظور ثبت فوریتی کالا را طی نموده و نسبت به واردات ظرف مدت دو ماه اقدام نمایند.
6- از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تامین کالای فوریتی می باشد لازم است ضمن لحاظ دقت و ملاحظات لازم در خصوص تکمیل اطلاعات مورد نظر فرم تعهدنامه پیوست را تکمیل و بهمراه مدارک ارائه نمایند.
7- شرکت های منتخب در فراخوان ضمن تکمیل فرم تعهدنامه (پیوست) می بایست :
الف) نسبت به انجام ثبت سفارش و انجام فرآیند های لازم به منظور صدور مجوز لازم واردات و ترخیص کالای منتخب در فراخوان اقدام و در صورت وجود هر نوع مشکل در هر کدام از مراحل کاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام نمایند.همچنین در صورت عدم ترخیص کالا ظرف مدت مشخص شده، تمدید کد IRC فوریتی صرفا با تشخیص این اداره کل بوده و هیچ گونه حقی برای شرکت ایجاد نمی کند.
ب)شرکت های منتخب در فراخوان می بایست پس از ترخیص کلیه اقلام با نظارت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کالا را توزیع نمایند.
8- در صورت کوتاهی شرکت های پذیرفته شده در فراخوان در پیگیری تامین به موقع، سهمیه داده شده لغو و به متقاضیان دیگر ارائه خواهد شد و همچنین از شرکت آنها در فراخوان های بعدی ممانعت بعمل خواهد آمد.
9- ارز تخصیصی ترجیحی خواهد بود.
10- اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در رد یا پذیرش پیشنهادات مختار بوده و شرکت در فراخوان حقی را برای شرکت ایجاد نخواهد کرد.
11- در صورت هرگونه ابهام و سوال با شماره 63420 – 021 داخلی 424 و 226 تماس حاصل فرمایید.

 

ضمائم:
مطالب مرتبط:
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


نظر سنجی

http://imed.ir/News/1/4951
Share
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟



آمار بازدید
 بازديد امروز 12,455
 بازديد اين هفته 94,950
 بازديد اين ماه 296,292
 کل بازديدها 11,557,836
user icon
تعداد بازديد اين صفحه:                  32,599,505
پیوندها
آدرس

  تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420-66724309           66724386