حذف نمایش برخی از پروانه های تولید معتبر فاقد IRC و شناسه گذاری در بخش استعلام وب سایت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی از تاریخ 1401/05/23 پیرو اطلاعیه های قبلی/ نمایش مجدد پس از اقدام شرکت برای دریافت IRC و انجام شناسه گذاری
|
پیگیری و تاکید بر لزوم شناسه گذاری کلیه تجهیزات و ملزومات پزشکی توسط شرکت های وارد کننده/ تا زمان شناسه گذاری، IRC مربوطه غیرفعال(و غیر قابل نمایش در سایت imed) خواهد شد و سیاست دهی به IRC مذکور متوقف و از فهرست ارسالی به بانک مرکزی خارج می گردد
|
اطلاعیه تخصیص ارز/ لزوم ویرایش فیش ارزی (گواهی ثبتآماری) / تخصیص ارز به صورت نرم افزاری توسط بانک بر اساس کدهای کارگزاری مربوط به منابع موجود مذکور صورت میپذیرد و بصورت پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی میگردد
|
ضرورت تکمیل اطلاعات تامین مرداد ماه توسط کلیه شرکت های تامین کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی (شامل اطلاعات موجودی انبار، موجودی گمرک، میزان درحال حمل و ..) در سامانه ttac/forecat حداکثر تا تاریخ 1401/5/8
|
در دسترس نبودن سامانه توزیع به منظور بروزرسانی از ساعت 17 تاریخ 1401/05/04 به مدت سه روز
|
چهارشنبه 19 مرداد 1401
جستجو پیشرفته
English
فارسی
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
معرفی اداره کل
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
تاریخچه مدیران اداره کل
ارتباط با اداره کل
ادارات
اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی
اداره صادرات
اداره تجهیزات پزشکی
اداره ملزومات پزشکی
اداره مواد و تجهیزات دندانپزشکی
اداره تجهیزات و فرآورده های آزمایشگاهی
اداره نظارت بر تامین و نگهداشت
اداره نظارت و بازرسی
اداره فناوری اطلاعات
اداره برنامه ریزی و پایش داده ها
گروه تحقیق و توسعه
دبیرخانه کمیته فنی و کمیته های تخصصی
روابط عمومی و بین الملل
دستورالعمل، فرآیند و فرم ها
موسسات همکار
موسسات صدور گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (CB)
استعلام
تولیدکنندگان دارای پروانه ساخت
واحد های غیر صنعتی تولیدکننده ماسک
واردکنندگان مجاز تجهیزات پزشکی
صادرکنندگان دارای پروانه صادرات
فهرست تجهیزات پزشکی ثبت شده
قیمت تجهیزات مصرفی مورد تایید جهت مراکز
قیمت تجهیزات مصرفی مورد تایید جهت عموم مردم
استعلام ترخیص اقلام مجاز تا پایان سال 1395
عرضه کنندگان مجاز - محدود به کالای لیست پایه
شرکتهای توزیع کننده های مجاز – توزیعی و اصناف
شرکتهای کنترل کیفی
خدمات پس از فروش
شركتهاي ثالث ارائه دهنده خدمات پس از فروش
امتياز خدمات پس از فروش شركتها
شرکتهای ارائهدهنده خدمات بازیابی و تعمیرات اساسی
تعرفه خدمات پس از فروش
مصوبات عمومی کمیته تشخیص مصادیق تجهیزات پزشکی
مجوز فروش موقت
فهرست درختواره کالای تجهیزات پزشکی
فهرست رسمی تجهیزات پزشکی ایران
قیمت عرضه و توزیع کالاهای حفاظت فردی کرونا
سقف قیمت خرید اکسیژن سازهای ۶۰۰ لیتری بیمارستانی
سقف قیمت خرید اکسیژنساز کانتینری 600 لیتری بیمارستانی تولید داخل
سقف قیمت فروش مخازن اکسیژن
تامین کنندگان مجاز
شرکت های تولید کننده منسوج ملت بلون مورد تایید
قیمت نیمایی انواع دستکش پزشکی
سقف قیمت قطعات یدکی حلزون شنوایی
قیمت محصولات آلوگرافت تولیدی
سقف قیمت های ارشادی دستکش های وارداتی
سقف قیمت ارشادی خرید مراکز
سوالات متداول
سوالات ارزی
سایر سوالات
سوالات توزیع کالای مشمول دریافت ارز رسمی
سوالات رهگیری و ردیابی و کنترل اصالت کالاهای سلامت
اخبار
پاسخگویی الکترونیکی(تیکت)
گالری
اخبار گمرکی و ارزی
اخبار توزیع
میز خدمت الکترونیکی
سامانه IMED
خبرنامه
اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی اعلام کرد:
ضرورت ثبت کلیه اطلاعات تامین کالا اعم از موجودی انبار، موجودی گمرک، میزان درحال حمل و میزان برنامه ریزی تامین اقلام کلیه گروه های کالایی شرکت های تامین کننده در پرتال ttac.ir / مهلت بارگذاری اطلاعات از 1400/10/13 تا 1400/10/20
تاريخ:دوازدهم دی 1400 ساعت 15:00
|
کد : 4970
|
مشاهده: 12894
به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی اعلام کرد: با عنایت به ضرورت برنامه ریزی تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی به ویژه اقلام استراتژیک و ضروری مورد نیاز مراکز درمانی کشور، ضروری است شرکت های تامین کننده (اعم از تولیدکننده و واردکننده)، کلیه اطلاعات تامین کالا شامل موجودی انبار، موجودی گمرک، میزان درحال حمل و میزان برنامه ریزی تامین اقلام کلیه گروه های کالایی را در پورتال ttac.ir در قسمت forecast – با امکان اخذ خروجی فایل Excel - ثبت نمایند. لازم به ذکر است جهت سهولت در تکمیل اطلاعات، ثبت اطلاعات کالاها از طریق دریافت فایل Excel، ویرایش و بارگذاری فایل تکمیل شده میسر شده است.
بدیهی است در صورت عدم صحت و یا کامل نبودن اطلاعات ارائه شده، مسئولیت هرگونه تبعات و عواقب بعدی برعهده شرکت خواهد بود. همچنین لازم است هیچگونه تغییری در ساختار فایل Excel (عناوین، تعداد و ترتیب ستون ها و..) توسط شرکت¬ها ایجاد نشده و صرفا قسمت های مورد نیاز ویرایش یا تکمیل و فایل تکمیل شده بارگذاری گردد.
لازم به توضیح است ثبت کلیه موارد درخواستی ضروری بوده و در صورت عدم بارگذاری اطلاعات درخواستی بصورت کامل، ارائه خدمات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی از جمله معرفی در فهرست تخصیص ارز، اعطای سیاست و مجوزهای لازم، ترخیص با حداقل اسناد و ... برای شرکت میسر نخواهد بود.
توجه: شرکت هایی که از ابتدای دی ماه اقدام به ثبت اطلاعات در سامانه مزبور نموده اند، نیازی به تکمیل فایل اکسل مشخصات کالا در ماه جاری ندارند.
ضمائم:
مطالب مرتبط:
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
Sending ...
نظر سنجی
مفید بود
مفید نبود
نیاز به اطلاع رسانی بیشتر دارد
نظری ندارم
http://imed.ir/News//4970
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
آمار بازدید
بازديد امروز
12,455
بازديد اين هفته
94,950
بازديد اين ماه
296,292
کل بازديدها
11,557,836
تعداد بازديد اين صفحه:                  35,025,881
پیوندها
وبدا- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سازمان غذا و دارو
سامانه TTAC سازمان غذا و دارو
سامانه جامع تجارت ایران NTSW
اتحادیه، انجمن، اصناف تجهیزات پزشکی
سامانه آموزش کارکنان
اتوماسیون مکاتبات اداری(چارگون)
رایانامه (پست الکترونیک ویژه کارکنان)
سایر
آدرس
تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29
63420-66724309
66724386
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز