سیاست حمایتی اولویت دار وزارت بهداشت از تولیدات دانش بنیان باکیفیت و اصیل/ دانش بنیان ها بازوان توسعه کمی و کیفی عمق ساخت در تولید
|
بازمهندسی سیاست دهی ارزی (پیس میکر داخلی و آی سی دی) با مشارکت کلیه نماینده های قانونی دارای IRC فعال لزوم ارسال پیشنهاد برای اخذ سیاست واردات (اخذ سیاست تعدادی IRC متناسب با نیاز و فی ارزی پیشنهادی)
|
لزوم اخذ IRC محصول نهایی پروانه های قدیمی تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی حداکثر ظرف مدت سه ماه
|
بازمهندسی سیاست ارزی تجهیزات و ملزومات پزشکی برای کلیه دارندگان IRC فعال و لزوم آمادگی شرکت ها
|
بازمهندسی سیاست دهی ارزی استنت دارویی در سال ۱۴۰۱, شماره بازمهندسی IR401-13 با مشارکت کلیه نماینده های قانونی دارای IRC فعال / لزوم ارسال پیشنهاد برای اخذ سیاست واردات (اخذ سیاست تعدادی IRC متناسب با نیاز و فی ارزی پیشنهادی)
|
پنج شنبه 5 خرداد 1401
جستجو پیشرفته
English
فارسی
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
معرفی اداره کل
اهداف و چشم انداز
ساختار سازمانی
تاریخچه مدیران اداره کل
ارتباط با اداره کل
ادارات
اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی
اداره صادرات
اداره تجهیزات پزشکی
اداره ملزومات پزشکی
اداره مواد و تجهیزات دندانپزشکی
اداره تجهیزات و فرآورده های آزمایشگاهی
اداره نظارت بر تامین و نگهداشت
اداره نظارت و بازرسی
اداره فناوری اطلاعات
اداره برنامه ریزی و پایش داده ها
گروه تحقیق و توسعه
دبیرخانه کمیته فنی و کمیته های تخصصی
روابط عمومی و بین الملل
دستورالعمل، فرآیند و فرم ها
استعلام
تولیدکنندگان دارای پروانه ساخت
واحد های غیر صنعتی تولیدکننده ماسک
واردکنندگان مجاز تجهیزات پزشکی
صادرکنندگان دارای پروانه صادرات
فهرست تجهیزات پزشکی ثبت شده
قیمت تجهیزات مصرفی مورد تایید جهت مراکز
قیمت تجهیزات مصرفی مورد تایید جهت عموم مردم
استعلام ترخیص اقلام مجاز تا پایان سال 1395
عرضه کنندگان مجاز - محدود به کالای لیست پایه
شرکتهای توزیع کننده های مجاز – توزیعی و اصناف
شرکتهای کنترل کیفی
خدمات پس از فروش
شركتهاي ثالث ارائه دهنده خدمات پس از فروش
امتياز خدمات پس از فروش شركتها
شرکتهای ارائهدهنده خدمات بازیابی و تعمیرات اساسی
تعرفه خدمات پس از فروش
مصوبات عمومی کمیته تشخیص مصادیق تجهیزات پزشکی
مجوز فروش موقت
فهرست درختواره کالای تجهیزات پزشکی
فهرست رسمی تجهیزات پزشکی ایران
قیمت عرضه و توزیع کالاهای حفاظت فردی کرونا
سقف قیمت خرید اکسیژن سازهای ۶۰۰ لیتری بیمارستانی
سقف قیمت خرید اکسیژنساز کانتینری 600 لیتری بیمارستانی تولید داخل
سقف قیمت فروش مخازن اکسیژن
تامین کنندگان مجاز
شرکت های تولید کننده منسوج ملت بلون مورد تایید
قیمت نیمایی انواع دستکش پزشکی
سقف قیمت قطعات یدکی حلزون شنوایی
قیمت محصولات آلوگرافت تولیدی
سوالات متداول
سوالات ارزی
سایر سوالات
سوالات توزیع کالای مشمول دریافت ارز رسمی
سوالات رهگیری و ردیابی و کنترل اصالت کالاهای سلامت
اخبار
پاسخگویی الکترونیکی(تیکت)
خبرنامه
گالری
اخبار گمرکی و ارزی
اخبار توزیع
میز خدمت الکترونیکی
سامانه IMED
اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام کرد:
فرصت پرداخت هزینه ثبت کالا و منبع به واردکنندگان حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی و نحوه تسریع در بررسی پرونده های اصلاحیه
تاريخ:ششم ارديبهشت 1401 ساعت 17:35
|
کد : 5037
|
مشاهده: 4912
فرصت پرداخت هزینه ثبت کالا و منبع به واردکنندگان و نحوه تسریع در بررسی پرونده های اصلاحیه
پیرو نامه شماره 664/116 مورخ 1401/5/2 و با عنایت به لزوم تامین به موقع تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی و تشخیصی کشور و به جهت جلوگیری در وقفه تامین کالا در خصوص تمدید IRC پرونده های ثبت قدیم تمهیدات ذیل توسط این اداره کل صورت پذیرفت:
1- درصورتی که متقاضی نسبت به ثبت اصلاحیه اقدام نموده و به دلیل حجم بالای پرونده ها، پرونده در صف بررسی کارشناسی قرار دارد و در حال حاضر محموله در گمرک بوده و یا تامین کالا دارای فوریت ویژه ای باشد، پرونده ثبت مربوطه، پس از ارائه تعهد توسط شرکت (به پیوست) و ثبت آن در سامانه تعهدات (با عنوان تعهد "درخواست تسریع تایید پرونده اصلاحیه بدون بررسی و پذیرش کلیه مسئولیت ها") و پرداخت هزینه ثبت منبع و کالا با موافقت شرکت، با قید فوریت به مدت حداکثر 8 ماه توسط اداره کارشناسی مربوطه معتبر خواهد شد. در غیر این صورت و عدم فوریت موضوع از طرف شرکت، پرونده تا بررسی کارشناسی و رفع نواقص در صف بررسی قرار می گیرد و به مرور اقدام می شود.
2- درصورتی که شرکت تاکنون نسبت به ثبت اصلاحیه اقدام ننموده است، مطابق توافق سازمان غذا و دارو، تمدید اعتبار از تاریخ 1401/02/10 به مدت حداکثر 3 ماه صورت خواهد گرفت. شایان ذکر است در صورت عدم ثبت اصلاحیه و عدم پرداخت تعرفه های ثبت منبع (موضوع تصویب نامه هیات محترم وزیران به شماره 68349/ت57495/هـ مورخ 19/6/1399) تا تاریخ 10/05/1401، کدهای IRC مذکور تعلیق خواهد شد.
در خصوص بند دوم فوق الذکر توجه به موارد ذیل ضروری می باشد:
1- پرونده هایی مشمول این بند خواهند شد که ماهیت کالای آنها مشمول پرداخت هزینه ثبت کالا و منبع می باشد (ماهیت دستگاه، لوازم جانبی، ابزار، مواد و لوازم مصرفی). در خصوص سایر ماهیتها (مانند قطعات یدکی و ...) تمدید مطابق با روال سابق(درج اصلاحیه در صورت تشخیص کارشناسی به دلیل نقص مدارک و یا به صورت دستی و با مکاتبه شرکت توسط اداره کارشناسی مربوطه) می باشد.
2- این تمدید فقط شامل پرونده های ثبت قدیم وارداتی می باشد. (با مراجعه به سامانه ثبت (Register.imed.ir) بخش ثبت کالای وارداتی منوی آرشیو درخواستها می توانید از قدیم یا جدید بودن پرونده خود مطلع شوید.)
3- این تمدید فقط شامل پرونده هایی خواهد شد که تاریخ نمایندگی و تاریخ کارشناسی آنها معتبر باشد. (با مراجعه به سامانه ثبت(Register.imed.ir) بخش ثبت وسیله پزشکی، منوی لیست IRC با بررسی ستون های تاریخ اعتبار نمایندگی و تاریخ اعتبار مورد نظر کارشناس از اعتبار تاریخ های مذکور اطمینان حاصل نمایید.)
4- این تمدید فقط شامل پرونده های ثبتی می باشد که کالای مربوطه در پرونده نمایندگی شرکت با وضعیت تایید شده موجود باشد. (جهت مشاهده وضعیت کالا در نمایندگی می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نمایندگی خارجی(import.imed.ir) منوی اطلاعات شناسنامه و نمایندگی ها، بخش مشاهده اطلاعات نمایندگی نسبت به وجود کالا و تایید بودن آن اطلاع حاصل نمایید. در غیر این صورت با افزودن کالا به نمایندگی و اقدام لازم آن توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران و یا انجمن متخصصین(طبق رویه جاری) مشکل را برطرف نمایید.)
5- این تمدید شامل پرونده هایی است که دارای پرونده اطلاحیه موقت یا در صف بررسی و یا پرونده اصلاحیه تایید شده تا قبل از تاریخ 1401/02/10 هستند نمی باشد و فقط شامل پرونده هایی است که هیچ پرونده اصلاحیه ای درج نکرده باشند(جهت بررسی وجود پرونده های اصلاحیه می توانید به سامانه ثبت(Register.imed.ir) بخش ثبت کالای وارداتی منوی آرشیو درخواستها مراجعه نمایید. در صورت وجود پرونده اصلاحیه موقت تا قبل از تاریخ مذکور نسبت به حذف آن از بخش آرشیو اقدام نمایید.)
6- در صورتیکه تمامی شرایط ذکر شده در بالا برقرار باشد و IRCها از تاریخ ذکر شده تمدید نشده باشند، شرکت می تواند از طریق درج تیکت در سامانه Ticketing.imed.ir موضوع را به اطلاع این اداره کل برساند. با توجه به توضیحات کامل ارائه شده در این خصوص، پاسخ به سوالات و بررسی سایر موارد تنها از طریق درج تیکت انجام خواهد شد. پس تقاضا می گردد از مراجعه حضوری و ازدحام که موجب تاخیر در خدمت رسانی این اداره کل می شود خودداری نمایید. انتظار می رود تامین کنندگان محترم ضمن استفاده از فرصت مذکور و انجام امور بازرگانی جهت تامین اقلام مورد نیاز کشور، همکاری لازم را در اجرای تصویب نامه فوق الذکر بعمل آورند.
ضمائم:
5037_تعهد نامه.docx
مطالب مرتبط:
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
Sending ...
نظر سنجی
مفید بود
مفید نبود
نیاز به اطلاع رسانی بیشتر دارد
نظری ندارم
http://imed.ir/News/1/5037
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
آمار بازدید
بازديد امروز
12,455
بازديد اين هفته
94,950
بازديد اين ماه
296,292
کل بازديدها
11,557,836
تعداد بازديد اين صفحه:                  32,689,439
پیوندها
وبدا- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سازمان غذا و دارو
سامانه TTAC سازمان غذا و دارو
سامانه جامع تجارت ایران NTSW
اتحادیه، انجمن، اصناف تجهیزات پزشکی
سامانه آموزش کارکنان
اتوماسیون مکاتبات اداری(چارگون)
رایانامه (پست الکترونیک ویژه کارکنان)
سایر
آدرس
تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29
63420-66724309
66724386
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز