تاريخ : هشتم تير 1393
ساعت : 00:00
کد : 1780
اخبار طرح تحول سلامت حوزه تجهیزات پزشکی
اطلاعیه شماره 9 اعلام نتایج نهایی فراخوان شماره 11 (مصرفی عمومی) بدینوسیله به اطلاع کلیه مراکز درمانی می رساند، نتایج نهایی فراخوان شماره 11 (مصرفی عمومی) در پورتال اداره کل تجهیزات پزشکی قابل دسترسی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور می باشد. لذا لازم است کلیه مراکز درمانی نسبت به تامین کالاهای مورد نیاز خود از اقلام مندرج در پورتال و همچنین رعایت قیمتهای اعلام شده اقدام فرمایند. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- اطلاعیه شماره 8 تكميل اطلاعات بيمارستان و معرفي مسئول فني ملزومات و تجهيزات پزشكي با توجه به اجراي طرح تحول سلامت و ابلاغ سياستها و دستوالعملهاي مربوطه و لزوم حضور مسئول فني در بيمارستانهاي دانشگاههاي علوم پزشكي ، كليه بيمارستانها موظف به تكميل اطلاعات مركز خود و همچنين مسئول فني تجهيزات و ملزومات پزشكي از طريق سامانه ورود ، ترخيص و توزيع كالاي پزشكي به آدرس www.import.imed.ir  با استفاده از نام كاربري و رمز عبور دريافتي مي باشند.براي اين كار پس از ورود به سيستم بايستي قسمت اطلاعات پايه بصورت كامل (شامل تمام آيتمها) توسط بيمارستانها تكميل گردد. (فرم تعهدنامه مسئول فني و راهنماي ثبت نام به پيوست مي باشد) تذكر1: نام كاربري و رمز عبور قبلا" توسط اداره كل نظارت و ارزيابي تجهيزات و ملزومات پزشكي به دانشگاهها و بيمارستانها اختصاص یافته است. (در صورت عدم دریافت لطفا با دانشگاه هماهنگ گردد) تذكر2: در بيمارستانهايي كه به بخش خصوصي واگذار نشده است، معرفي يك نفر مسئول فني ملزومات و تجهيزات پزشكي كافي است لكن بيمارستان و داروخانه موظف به تكميل مراحل ثبت نام در هر 2 قسمت " بيمارستان" و " داروخانه " مي باشند. در صورت هر گونه سوال با شماره تلفن66727844  یا ایمیل آدرس tp@fdo.gov.ir تماس حاصل نماييد. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ راهنمای بيمارستانها و داروخانه های بیمارستانهای دولتی جهت ثبت نام در سیستم توزیع و معرفی مسئول فنی ملزومات پزشکی: احتراما در راستای ثبت اطلاعات داروخانه های بیمارستانهای دولتی بعنوان واحدهای عرضه کننده ملزومات پزشکی در بیمارستانهای دولتی و معرفی مسئولین ملزومات پزشکی داروخانه ها، خواهشمند است مراحل ثبت نام به ترتیب ذیل انجام گردد تا مشکلی در زمینه ثبت پیش نیاید: 1.    ثبت مسئول فنی •    مراجعه به پورتال اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی  به آدرس  www.imed.ir   و لینک " ثبت نام مسئولین فنی" و انجام مراحل ثبت اولیه و دریافت کدکاربری و رمز عبور •    تکمیل مراحل ثبت نام(در همان مرحله دریافت اطلاعات کاربری) و یا با مراجعه به آدرس http://import.imed.ir   ورود به  "سیستم ورود، ترخیص و توزیع کالای پزشکی" بااستفاده از کد کاربری و رمز عبور دریافتی از مرحله قبل •    تکمیل فرم های مربوطه و الصاق مستندات مورد نیاز در سیستم فوق نکته : مدارک لازم جهت الصاق در سیستم مذکور(الصاق فایل اسکن شده) برای مسئولین فنی ملزومات پزشکی عبارتند از : •    تصویر کارت ملی •    تصویر کلیه صفحات شناسنامه •    تصویر مدرک تحصیلی •    گواهی سابقه کار(مطابق با پیوست 2) •    تصویر کارت پایان خدمت برای افراد ذکور •    تصویر پروانه مسئول فنی دارویی(در حالتی که مسئول فنی دارویی متقاضی تصدی مسئولیت فنی ملزومات نیز باشد) •    معرفی نامه بعنوان مسئول فنی •    تصویر گواهی طی دوره آموزشی •    گواهی عدم سوء پیشینه لازم بذکر است در خصوص تصویر گواهی آموزشی، روال آموزش و زمانبندی مربوطه متعاقبا اعلام خواهد شد و الصاق اسکن پس از طی دوره و دربافت گواهی انجام شود. در زمان ثبت نام اولیه، نیاز به الصاق اسکن گواهی عدم سوء پیشینه نمی باشد و مسئول فنی ملزومات پس از اخذ مدرک مربوطه می تواند آنرا الصاق کند 2.    ثبت اطلاعات بيمارستان •    تکمیل مراحل ثبت نام با مراجعه به آدرس http://import.imed.ir   ورود به  "سیستم ورود، ترخیص و توزیع کالای پزشکی" بااستفاده از کد کاربری و رمز عبور دریافتی •    تکمیل فرم های مربوطه و الصاق مستندات مورد نیاز در سیستم فوق( کد ملی مسئول فنی تجهیزات و ملزومات ثبت شده در قسمت 1 در این مرحله جهت تکمیل فرآیند ثبت نام مورد نیاز است) 3.    ثبت اطلاعات داروخانه •    مراجعه به پورتال اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی  به آدرس  www.imed.ir   (بخش ورود کاربران) و لینک " ثبت نام داروخانه ها" و انجام مراحل ثبت اولیه و دریافت کدکاربری و رمز عبور •    تکمیل مراحل ثبت نام(در همان مرحله دریافت اطلاعات کاربری) و یا با مراجعه به آدرس http://import.imed.ir   ورود به  "سیستم ورود، ترخیص و توزیع کالای پزشکی" بااستفاده از کد کاربری و رمز عبور دریافتی از مرحله قبل •    تکمیل فرم های مربوطه و الصاق مستندات مورد نیاز در سیستم فوق( کد ملی مسئول فنی تجهیزات و ملزومات ثبت شده در قسمت 1 در این مرحله جهت تکمیل فرآیند ثبت نام مورد نیاز است) دریافت تعهدنامه ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- اطلاعیه شماره 7 به اطلاع کلیه دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی میرساند جهت شرکت در نظر سنجی اقلام مصرفی مطابق ذیل عمل نمایید: 1-    ورود به سیستم با استفاده از نام و رمز عبور تخصیص داده شده  ( آدرس import.imed.ir) 2-    انتخاب گزینه نظر سنجی از منوی دست راست 3-    پس از مشاهده لیست کالا، در انتهای هر ردیف عنوان (مشاهده جزئیات و ثبت نظر) را انتخاب کنید 4-    تکمیل آیتمها بر اساس نظر و تجربه و در پایان دکمه (ثبت نظر) را انتخاب نمایید ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- اطلاعیه شماره 6 اعلام نتایج اولیه فراخوان عمومی شماره 11 (مصرفی عمومی وارداتی) بدینوسیله نتایج اولیه فراخوان عمومی شماره 11 مربوط به تجهیزات پزشکی مصرفی عمومی اعلام می گردد. کلیه مراکز درمانی دولتی مي توانند جهت تامين نيازهاي جاري خود نسبت به تهیه اقلام اعلام شده با رعایت سقف قیمتهای مربوطه اقدام نمايند. تهيه اقلام مذكور از طريق نمايندگان توزيع شركتهاي واردكننده در استانها (شعبات)كه در سايت imed.ir ثبت شده اند و همچنين از طريق شركتهاي پخش سراسري دارو، مجاز مي باشد. همچنين تا زمان اعلام سقف قيمت مصرفي هاي عمومي توليد داخل ، مراكز درماني دولتي مي بايست خريد اين اقلام را همچنان در اولويت قرار دهند. شركتهاي توليد كننده نيز موظف مي باشند قيمتهاي اعلامي خود را مطابق با ضوابط سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليد كنندگان تعيين نمايند. لازم به ذكر است به منظور اعلام نتايج نهايي فراخوان فوق از كليه دانشگاهها و مراكز درماني دولتي مي بايست با مراجعه به پورتال سیستم توزیع به آدرس import.imed.ir نسبت به تكميل فرم نظر سنجي كيفيت مصرفي هاي عمومي كه از روز شنبه مورخ 3/3/1393 در اختيار كليه دانشگاهها و مركز درماني قرار خواهد گرفت، تا تاريخ 20/3/93 اقدام نمايند. مراكز درماني به منظور اخذ گذر واژه و كلمه رمز مي توانند از معاونت هاي غذا داروي دانشگاه هاي تابعه استعلام نمايند. -------------------------------------------------------------------------------------------------- اطلاعيه شماره 5 طرح تحول سلامت قابل توجه کلیه دانشگاهها و مراکز درمانی دولتی بدینوسیله به اطلاع می رساند فهرست قیمت سرنگ تولید داخل در سایت سیستم توزیع برای دانشگاههای علوم پزشکی قابل دسترسی می باشد. -------------------------------------------------------------------------------------- اطلاعيه شماره 4 طرح تحول سلامت قابل توجه شركت كنندگان در فراخوان شماره  9  ( اقلام مصرفي قلب و عروق ) بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در فراخوان شماره 9 مي رساند نتایج قابل اعلام به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور طبق تایید کمیته تخصصی مربوطه برای شرکتهای پذیرفته شده قابل رویت می باشد. لازم به ذکر است جهت قابل رویت نمودن این قیمتها برای دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز درمانی دولتی شرکت می بایست حداکثر ظرف مدت 72 ساعت از طريق سامانه ورود و ترخيص اين اداره كل به آدرسimport.imed.ir به لیست قیمت مربوط به خود مراجعه نموده و ضمن مشاهده قيمت ها نسبت به تاييد آن اقدام نمايند. بديهي است عدم انجام موارد فوق در مهلت مقرر به منزله انصراف از فراخوان مي باشد. راهنماي تاييد و انتشار قيمت در سامانه ورود و ترخيص اداره كل تجهيزات پزشكي: 1-    ابتدا به آدرس import.imed.ir مراجعه نماييد. (ترجيحا از مرورگر Mozilla firefox استفاده نماييد) 2-    پس از ورود به سيستم نرم افزاري، از منوي سمت راست بر روي گزينه قيمت گذاري و سپس كالاهاي قيمت گذاري شده كليك نماييد. 3-    در صفحه ظاهر شده، به جستجوي كالايي كه قصد تاييد قيمت آنرا داريد بپردازيد (در صورت عدم تكميل مقداري خاص و زدن كليد جستجو، ليست كليه كالاهاي آن شركت نمايش داده مي شود) 4-    در انتهاي هر رديف كالايي، لينك اعلام نظر وجود دارد كه پس از كليك بر روي آن اطلاعات دقيق كالايي به همراه قيمت ريالي نمايش داده مي شود 5-    در صورت صحت اطلاعات ثبت شده، شما مي توانيد دكمه تاييد و انتشار را جهت دسترسي مراكز درماني به مشخصات و قيمت كالاي خود بفشاريد و يا در صورت وجود اشكال ميتوانيد موضوع را در بخش توضيحات درج نموده و دكمه درخواست تجديد نظر را انتخاب نماييد. ---------------------------------------------------------------------------------------------- اطلاعيه شماره 3 قابل توجه دانشگاه هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور احتراما باتوجه به بخشنامه مقام عالي وزارت در خصوص بسته هاي اجرايي مربوط به كاهش هزينه هاي بيماران بستري به شماره 92/100 مورخ 08/02/93 و همچنین موضوع هدفمندي يارانه ها و تخصيص نام كاربري و رمز عبور جهت دسترسي به قيمت ها توسط دانشگاه هاي علوم پزشكي ، خواهشمند است كليه نظرات ،پيشنهادات و سوالات خود را از طريق شماره هاي 66700012 الي 15 با كارشناسان اداره نظارت و ارزيابي اين اداره كل مطرح نموده و یا به آدرس ts@fdo.gov.ir  ارسال نماييد. -------------------------------------------------------------------------------------- اطلاعيه شماره 2 طرح تحول سلامت معاونین محترم غذا و دارو سراسر کشور     موضوع:  معرفی مسئول فنی ملزومات پزشکی داروخانه سلام علیکم؛ احتراما باتوجه به اجرای طرح تحول سلامت و ابلاغ سیاستها و دستورالعمل های مربوطه و لزوم حضور فردی مسئول و پاسخگو در داروخانه های بیمارستانی (بعنوان عرضه کننده ملزومات پزشکی) و سایر مراکز تابعه دانشگاهها لازم است نسبت به معرفی یک نفر مسئول فنی ملزومات پزشکی حائز شرایط (مطابق پیوست 1) برای نظارت بر اجرای ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی، از طریق پورتال اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی اقدام نمایند. از این رو خواهشمند است دستور فرمایید داروخانه های کلیه بیمارستانهای تابعه ( اعم از آموزشی، پژوهشی و...) به ترتیب  ذیل نسبت به معرفی و ثبت نام مسئول فنی ملزومات پزشکی حداکثر تاتاریخ 5/3/93 اقدام نمایند: 1. ابتدا مسئول فنی ملزومات پزشکی حائز شرایط اعلام شده در پیوست 1 این نامه، ضمن مراجعه به پورتال اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی به آدرس www.imed.ir و لینک " ثبت نام مسئول فنی تجهیزات و ملزومات پزشکی " نسبت به ثبت نام اولیه، دریافت کد کاربری و رمز عبور و تکمیل مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام نماید. 2. پس از تکمیل فرآیند ثبت نام مسئول فنی ملزومات پزشکی، مدیر داروخانه (فردی که تحت هر عنوانی عهده دار مسئولیت اداره داروخانه می باشد)، ضمن مراجعه به پورتال اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی به آدرس www.imed.ir و لینک " ثبت نام مسئول داروخانه ها " نسبت به ثبت نام اولیه، دریافت کد کاربری و رمز عبور و تکمیل مراحل ثبت نام اقدام نماید. همچنین خواهشمند است موارد ذیل توسط داروخانه ها مد نظر قرار گیرد : • مسئول فني ملزومات معرفي شده نميتواند در بيش از يك داروخانه عهده دار اين سمت باشد. • در خصوص داروخانه هاي بيمارستاني كه به بخش خصوصي واگذار نشده است، مسئول فني تجهيزات و ملزومات معرفي شده از جانب بيمارستان، مي تواند بعنوان مسئول فني ملزومات داروخانه نيز فعاليت نمايد و یا بالعکس. • درصورتي كه داروخانه بیمارستان به بخش خصوصي واگذار شده باشد، مسئول فنی تجهیزات و ملزومات پزشکی مرکز به عنوان ناظر فنی، مسئولیت نظارت بر فعالیت های مسئول فنی ملزومات پزشکی داروخانه را بر عهده خواهد داشت. • مسئول فني دارویی داروخانه مي تواند پس از ثبت و طی دوره آموزشی و اخذ مجوز از کمیته فنی تجهیزات پزشکی کشور مسئوليت فني ملزومات پزشکی را عهده دار گردد. راهنمای انجام مراحل ثبت نام در وب سایت اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی در پیوست 2 این نامه جهت بهره برداری ارسال میگردد. همچنین در صورت وجود هرگونه ابهام ویا سوال در این زمینه، خواهشمند است دستور فرمایید موارد به آدرس ایمیل ts@fdo.gov.ir  باذکر مشخصات و شماره تماس مربوطه ارسال تا نسبت به پاسخگویی اقدام لازم معمول گردد. -------------------------------------------------------------------------- اطلاعيه شماره يك طرح تحول سلامت قابل توجه کليه دانشگاههای علوم پزشکی کشور پیرو دستورالعمل ابلاغي شماره 92/100 مورخ 8/2/93 به استحضار مي رساند، فهرست (سقف) قيمت (مصرف كننده) تجهيزات و ملزومات پزشكي که پس از اعلام فراخوان عمومی و تصويب كميته فني تجهيزات و ملزومات پزشكي كشور و زير كميته هاي تخصصي مربوطه تعيين شده است، در پورتال اداره كل تجهیزات پزشکی به آدرس (http://import.imed.ir)  قابل دسترسی می باشد. خواهشمند است با توجه به نام كاربري (user name) و رمز عبور (password) اختصاص داده شده به دانشگاه، نسبت به ملاحظه و طرح موارد در کمیته های فنی دانشگاه/مرکز و تامین ملزومات پزشکی طبق دستورالعمل صدرالاشاره اقدام لازم صورت گیرد. در پایان بر رعایت قیمت مصرف کننده در صورتحساب بیمار تاکید می گردد. ----------------------------------------------------------------------------------
اطلاعیه شماره 9
اعلام نتایج نهایی فراخوان شماره 11 (مصرفی عمومی)

بدینوسیله به اطلاع کلیه مراکز درمانی می رساند، نتایج نهایی فراخوان شماره 11 (مصرفی عمومی) در پورتال اداره کل تجهیزات پزشکی قابل دسترسی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور می باشد. لذا لازم است کلیه مراکز درمانی نسبت به تامین کالاهای مورد نیاز خود از اقلام مندرج در پورتال و همچنین رعایت قیمتهای اعلام شده اقدام فرمایند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اطلاعیه شماره 8

تكميل اطلاعات بيمارستان و معرفي مسئول فني ملزومات و تجهيزات پزشكي

با توجه به اجراي طرح تحول سلامت و ابلاغ سياستها و دستوالعملهاي مربوطه و لزوم حضور مسئول فني در بيمارستانهاي دانشگاههاي علوم پزشكي ، كليه بيمارستانها موظف به تكميل اطلاعات مركز خود و همچنين مسئول فني تجهيزات و ملزومات پزشكي از طريق سامانه ورود ، ترخيص و توزيع كالاي پزشكي به آدرس www.import.imed.ir  با استفاده از نام كاربري و رمز عبور دريافتي مي باشند.براي اين كار پس از ورود به سيستم بايستي قسمت اطلاعات پايه بصورت كامل (شامل تمام آيتمها) توسط بيمارستانها تكميل گردد.
(فرم تعهدنامه مسئول فني و راهنماي ثبت نام به پيوست مي باشد)
تذكر1: نام كاربري و رمز عبور قبلا" توسط اداره كل نظارت و ارزيابي تجهيزات و ملزومات پزشكي به دانشگاهها و بيمارستانها اختصاص یافته است. (در صورت عدم دریافت لطفا با دانشگاه هماهنگ گردد)
تذكر2: در بيمارستانهايي كه به بخش خصوصي واگذار نشده است، معرفي يك نفر مسئول فني ملزومات و تجهيزات پزشكي كافي است لكن بيمارستان و داروخانه موظف به تكميل مراحل ثبت نام در هر 2 قسمت " بيمارستان" و " داروخانه " مي باشند.

در صورت هر گونه سوال با شماره تلفن66727844  یا ایمیل آدرس tp@fdo.gov.ir تماس حاصل نماييد.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
راهنمای بيمارستانها و داروخانه های بیمارستانهای دولتی جهت ثبت نام در سیستم توزیع و معرفی مسئول فنی ملزومات پزشکی:

احتراما در راستای ثبت اطلاعات داروخانه های بیمارستانهای دولتی بعنوان واحدهای عرضه کننده ملزومات پزشکی در بیمارستانهای دولتی و معرفی مسئولین ملزومات پزشکی داروخانه ها، خواهشمند است مراحل ثبت نام به ترتیب ذیل انجام گردد تا مشکلی در زمینه ثبت پیش نیاید:
1.    ثبت مسئول فنی
•    مراجعه به پورتال اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی  به آدرس  www.imed.ir   و لینک " ثبت نام مسئولین فنی" و انجام مراحل ثبت اولیه و دریافت کدکاربری و رمز عبور
•    تکمیل مراحل ثبت نام(در همان مرحله دریافت اطلاعات کاربری) و یا با مراجعه به آدرس http://import.imed.ir   ورود به  "سیستم ورود، ترخیص و توزیع کالای پزشکی" بااستفاده از کد کاربری و رمز عبور دریافتی از مرحله قبل
•    تکمیل فرم های مربوطه و الصاق مستندات مورد نیاز در سیستم فوق
نکته : مدارک لازم جهت الصاق در سیستم مذکور(الصاق فایل اسکن شده) برای مسئولین فنی ملزومات پزشکی عبارتند از :
•    تصویر کارت ملی
•    تصویر کلیه صفحات شناسنامه
•    تصویر مدرک تحصیلی
•    گواهی سابقه کار(مطابق با پیوست 2)
•    تصویر کارت پایان خدمت برای افراد ذکور
•    تصویر پروانه مسئول فنی دارویی(در حالتی که مسئول فنی دارویی متقاضی تصدی مسئولیت فنی ملزومات نیز باشد)
•    معرفی نامه بعنوان مسئول فنی
•    تصویر گواهی طی دوره آموزشی
•    گواهی عدم سوء پیشینه

لازم بذکر است در خصوص تصویر گواهی آموزشی، روال آموزش و زمانبندی مربوطه متعاقبا اعلام خواهد شد و الصاق اسکن پس از طی دوره و دربافت گواهی انجام شود. در زمان ثبت نام اولیه، نیاز به الصاق اسکن گواهی عدم سوء پیشینه نمی باشد و مسئول فنی ملزومات پس از اخذ مدرک مربوطه می تواند آنرا الصاق کند

2.    ثبت اطلاعات بيمارستان
•    تکمیل مراحل ثبت نام با مراجعه به آدرس http://import.imed.ir   ورود به  "سیستم ورود، ترخیص و توزیع کالای پزشکی" بااستفاده از کد کاربری و رمز عبور دریافتی
•    تکمیل فرم های مربوطه و الصاق مستندات مورد نیاز در سیستم فوق( کد ملی مسئول فنی تجهیزات و ملزومات ثبت شده در قسمت 1 در این مرحله جهت تکمیل فرآیند ثبت نام مورد نیاز است)

3.    ثبت اطلاعات داروخانه
•    مراجعه به پورتال اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی  به آدرس  www.imed.ir   (بخش ورود کاربران) و لینک " ثبت نام داروخانه ها" و انجام مراحل ثبت اولیه و دریافت کدکاربری و رمز عبور
•    تکمیل مراحل ثبت نام(در همان مرحله دریافت اطلاعات کاربری) و یا با مراجعه به آدرس http://import.imed.ir   ورود به  "سیستم ورود، ترخیص و توزیع کالای پزشکی" بااستفاده از کد کاربری و رمز عبور دریافتی از مرحله قبل
•    تکمیل فرم های مربوطه و الصاق مستندات مورد نیاز در سیستم فوق( کد ملی مسئول فنی تجهیزات و ملزومات ثبت شده در قسمت 1 در این مرحله جهت تکمیل فرآیند ثبت نام مورد نیاز است)

دریافت تعهدنامه


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اطلاعیه شماره 7

به اطلاع کلیه دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی میرساند جهت شرکت در نظر سنجی اقلام مصرفی مطابق ذیل عمل نمایید:

1-    ورود به سیستم با استفاده از نام و رمز عبور تخصیص داده شده  ( آدرس import.imed.ir)
2-    انتخاب گزینه نظر سنجی از منوی دست راست
3-    پس از مشاهده لیست کالا، در انتهای هر ردیف عنوان (مشاهده جزئیات و ثبت نظر) را انتخاب کنید
4-    تکمیل آیتمها بر اساس نظر و تجربه و در پایان دکمه (ثبت نظر) را انتخاب نمایید


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اطلاعیه شماره 6

اعلام نتایج اولیه فراخوان عمومی شماره 11 (مصرفی عمومی وارداتی)

بدینوسیله نتایج اولیه فراخوان عمومی شماره 11 مربوط به تجهیزات پزشکی مصرفی عمومی اعلام می گردد. کلیه مراکز درمانی دولتی مي توانند جهت تامين نيازهاي جاري خود نسبت به تهیه اقلام اعلام شده با رعایت سقف قیمتهای مربوطه اقدام نمايند. تهيه اقلام مذكور از طريق نمايندگان توزيع شركتهاي واردكننده در استانها (شعبات)كه در سايت imed.ir ثبت شده اند و همچنين از طريق شركتهاي پخش سراسري دارو، مجاز مي باشد.
همچنين تا زمان اعلام سقف قيمت مصرفي هاي عمومي توليد داخل ، مراكز درماني دولتي مي بايست خريد اين اقلام را همچنان در اولويت قرار دهند. شركتهاي توليد كننده نيز موظف مي باشند قيمتهاي اعلامي خود را مطابق با ضوابط سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليد كنندگان تعيين نمايند.
لازم به ذكر است به منظور اعلام نتايج نهايي فراخوان فوق از كليه دانشگاهها و مراكز درماني دولتي مي بايست با مراجعه به پورتال سیستم توزیع به آدرس import.imed.ir نسبت به تكميل فرم نظر سنجي كيفيت مصرفي هاي عمومي كه از روز شنبه مورخ 3/3/1393 در اختيار كليه دانشگاهها و مركز درماني قرار خواهد گرفت، تا تاريخ 20/3/93 اقدام نمايند. مراكز درماني به منظور اخذ گذر واژه و كلمه رمز مي توانند از معاونت هاي غذا داروي دانشگاه هاي تابعه استعلام نمايند.



--------------------------------------------------------------------------------------------------
اطلاعيه شماره 5 طرح تحول سلامت

قابل توجه کلیه دانشگاهها و مراکز درمانی دولتی
بدینوسیله به اطلاع می رساند فهرست قیمت سرنگ تولید داخل در سایت سیستم توزیع برای دانشگاههای علوم پزشکی قابل دسترسی می باشد.

--------------------------------------------------------------------------------------

اطلاعيه شماره 4 طرح تحول سلامت

قابل توجه شركت كنندگان در فراخوان شماره  9  ( اقلام مصرفي قلب و عروق )

بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در فراخوان شماره 9 مي رساند نتایج قابل اعلام به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور طبق تایید کمیته تخصصی مربوطه برای شرکتهای پذیرفته شده قابل رویت می باشد. لازم به ذکر است جهت قابل رویت نمودن این قیمتها برای دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز درمانی دولتی شرکت می بایست حداکثر ظرف مدت 72 ساعت از طريق سامانه ورود و ترخيص اين اداره كل به آدرسimport.imed.ir به لیست قیمت مربوط به خود مراجعه نموده و ضمن مشاهده قيمت ها نسبت به تاييد آن اقدام نمايند. بديهي است عدم انجام موارد فوق در مهلت مقرر به منزله انصراف از فراخوان مي باشد.


راهنماي تاييد و انتشار قيمت در سامانه ورود و ترخيص اداره كل تجهيزات پزشكي:

1-    ابتدا به آدرس import.imed.ir مراجعه نماييد. (ترجيحا از مرورگر Mozilla firefox استفاده نماييد)
2-    پس از ورود به سيستم نرم افزاري، از منوي سمت راست بر روي گزينه قيمت گذاري و سپس كالاهاي قيمت گذاري شده كليك نماييد.
3-    در صفحه ظاهر شده، به جستجوي كالايي كه قصد تاييد قيمت آنرا داريد بپردازيد (در صورت عدم تكميل مقداري خاص و زدن كليد جستجو، ليست كليه كالاهاي آن شركت نمايش داده مي شود)
4-    در انتهاي هر رديف كالايي، لينك اعلام نظر وجود دارد كه پس از كليك بر روي آن اطلاعات دقيق كالايي به همراه قيمت ريالي نمايش داده مي شود
5-    در صورت صحت اطلاعات ثبت شده، شما مي توانيد دكمه تاييد و انتشار را جهت دسترسي مراكز درماني به مشخصات و قيمت كالاي خود بفشاريد و يا در صورت وجود اشكال ميتوانيد موضوع را در بخش توضيحات درج نموده و دكمه درخواست تجديد نظر را انتخاب نماييد.

----------------------------------------------------------------------------------------------
اطلاعيه شماره 3


قابل توجه دانشگاه هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور

احتراما باتوجه به بخشنامه مقام عالي وزارت در خصوص بسته هاي اجرايي مربوط به كاهش هزينه هاي بيماران بستري به شماره 92/100 مورخ 08/02/93 و همچنین موضوع هدفمندي يارانه ها و تخصيص نام كاربري و رمز عبور جهت دسترسي به قيمت ها توسط دانشگاه هاي علوم پزشكي ، خواهشمند است كليه نظرات ،پيشنهادات و سوالات خود را از طريق شماره هاي 66700012 الي 15 با كارشناسان اداره نظارت و ارزيابي اين اداره كل مطرح نموده و یا به آدرس ts@fdo.gov.ir  ارسال نماييد.


--------------------------------------------------------------------------------------

اطلاعيه شماره 2 طرح تحول سلامت

معاونین محترم غذا و دارو سراسر کشور    

موضوع:  معرفی مسئول فنی ملزومات پزشکی داروخانه
سلام علیکم؛
احتراما باتوجه به اجرای طرح تحول سلامت و ابلاغ سیاستها و دستورالعمل های مربوطه و لزوم حضور فردی مسئول و پاسخگو در داروخانه های بیمارستانی (بعنوان عرضه کننده ملزومات پزشکی) و سایر مراکز تابعه دانشگاهها لازم است نسبت به معرفی یک نفر مسئول فنی ملزومات پزشکی حائز شرایط (مطابق پیوست 1) برای نظارت بر اجرای ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی، از طریق پورتال اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی اقدام نمایند. از این رو خواهشمند است دستور فرمایید داروخانه های کلیه بیمارستانهای تابعه ( اعم از آموزشی، پژوهشی و...) به ترتیب  ذیل نسبت به معرفی و ثبت نام مسئول فنی ملزومات پزشکی حداکثر تاتاریخ 5/3/93 اقدام نمایند:
1. ابتدا مسئول فنی ملزومات پزشکی حائز شرایط اعلام شده در پیوست 1 این نامه، ضمن مراجعه به پورتال اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی به آدرس www.imed.ir و لینک " ثبت نام مسئول فنی تجهیزات و ملزومات پزشکی " نسبت به ثبت نام اولیه، دریافت کد کاربری و رمز عبور و تکمیل مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام نماید.
2. پس از تکمیل فرآیند ثبت نام مسئول فنی ملزومات پزشکی، مدیر داروخانه (فردی که تحت هر عنوانی عهده دار مسئولیت اداره داروخانه می باشد)، ضمن مراجعه به پورتال اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی به آدرس www.imed.ir و لینک " ثبت نام مسئول داروخانه ها " نسبت به ثبت نام اولیه، دریافت کد کاربری و رمز عبور و تکمیل مراحل ثبت نام اقدام نماید.
همچنین خواهشمند است موارد ذیل توسط داروخانه ها مد نظر قرار گیرد :
• مسئول فني ملزومات معرفي شده نميتواند در بيش از يك داروخانه عهده دار اين سمت باشد.
• در خصوص داروخانه هاي بيمارستاني كه به بخش خصوصي واگذار نشده است، مسئول فني تجهيزات و ملزومات معرفي شده از جانب بيمارستان، مي تواند بعنوان مسئول فني ملزومات داروخانه نيز فعاليت نمايد و یا بالعکس.
• درصورتي كه داروخانه بیمارستان به بخش خصوصي واگذار شده باشد، مسئول فنی تجهیزات و ملزومات پزشکی مرکز به عنوان ناظر فنی، مسئولیت نظارت بر فعالیت های مسئول فنی ملزومات پزشکی داروخانه را بر عهده خواهد داشت.
• مسئول فني دارویی داروخانه مي تواند پس از ثبت و طی دوره آموزشی و اخذ مجوز از کمیته فنی تجهیزات پزشکی کشور مسئوليت فني ملزومات پزشکی را عهده دار گردد.

راهنمای انجام مراحل ثبت نام در وب سایت اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی در پیوست 2 این نامه جهت بهره برداری ارسال میگردد. همچنین در صورت وجود هرگونه ابهام ویا سوال در این زمینه، خواهشمند است دستور فرمایید موارد به آدرس ایمیل ts@fdo.gov.ir  باذکر مشخصات و شماره تماس مربوطه ارسال تا نسبت به پاسخگویی اقدام لازم معمول گردد.
--------------------------------------------------------------------------
اطلاعيه شماره يك طرح تحول سلامت

قابل توجه کليه دانشگاههای علوم پزشکی کشور

پیرو دستورالعمل ابلاغي شماره 92/100 مورخ 8/2/93 به استحضار مي رساند، فهرست (سقف) قيمت (مصرف كننده) تجهيزات و ملزومات پزشكي که پس از اعلام فراخوان عمومی و تصويب كميته فني تجهيزات و ملزومات پزشكي كشور و زير كميته هاي تخصصي مربوطه تعيين شده است، در پورتال اداره كل تجهیزات پزشکی به آدرس (http://import.imed.ir)  قابل دسترسی می باشد. خواهشمند است با توجه به نام كاربري (user name) و رمز عبور (password) اختصاص داده شده به دانشگاه، نسبت به ملاحظه و طرح موارد در کمیته های فنی دانشگاه/مرکز و تامین ملزومات پزشکی طبق دستورالعمل صدرالاشاره اقدام لازم صورت گیرد. در پایان بر رعایت قیمت مصرف کننده در صورتحساب بیمار تاکید می گردد.

----------------------------------------------------------------------------------