يک شنبه 30 تير 1398
اطلاعیه روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی:

راه اندازی میزخدمت حضوری علاوه بر میزخدمت الکترونیکی پورتال imed در راستای اجرای بخشنامه ریاست جمهوری و بازرسی به منظور تسهیل و تسریع امور

تاريخ:بيست و چهارم ارديبهشت 1398 ساعت 17:55   |   کد : 4004   |   مشاهده: 2945
میزخدمت حضوری به منظور تسهیل و تسریع امور در راستای اجرای بخشنامه ریاست جمهوری و بازرسی راه اندازی شد.
راه اندازی میزخدمت حضوری علاوه بر میزخدمت الکترونیکی پورتال imed در راستای اجرای بخشنامه ریاست جمهوری و بازرسی به منظور تسهیل و تسریع امور
به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، پیرو بخشنامه شماره 1538588 مورخ 1396/09/07 سازمان امور اداری و استخدامی کشور در راه اندازی میز خدمت الکترونیکی، به اطلاع می رساند که این امکان در بخش ویژه های پورتال imed.ir راه اندازی و فعال گردیده و کلیه فرآیندها و دستورالعمل ها نیز در پورتال مذکور در دسترس می باشد. همچنین به منظور دریافت و پاسخگویی الکترونیکی درخواست های خارج از سامانه ها، امکان پاسخگویی الکترونیکی بصورت یادداشت الکترونیکی(تیکت) نیز از اسفندماه 1395 در اختیار کلیه کاربران سامانه های imed وجود دارد.

با عنایت به شرایط حساس کنونی، تمامی تلاش مدیران و کارشناسان اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در عدم وقفه در ارائه خدمت و ساده سازی فرآیندها، تسریع و تسهیل امور و افزایش سرعت رسیدگی و انجام کارها می باشد و تشکیل کمیته تسهیل فرآیندهای تامین تجهیزات پزشکی نیز در همین زمینه در اسفند ماه 1397 انجام پذیرفت. روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی آمادگی دارد تا پیشنهادات و نظرات مراجعین محترم را این خصوص دریافت و در صورت قابلیت اجرایی پیشنهاد، آن را عملیاتی نماید و امکان ارسال تیکت در سامانه imed و یا تماس با تلفنی با روابط عمومی با شماره 02163420 داخلی  390 مهیا می باشد.

با توجه به بندهای بخشنامه شماره 24452 مورخ 1397/03/01 ریاست محترم جمهور که اعلام داشته از تاریخ 1397/04/01 می بایست ارائه خدمت به مراجعین از طریق میزخدمت الکترونیکی و یا حضوری در طبقه همکف ادارات انجام پذیرد و از تردد ارباب رجوعان به طبقات جلوگیری شود و با توجه به نامه هیات سازمان بازرسی کل کشور مستقر در اداره کل تجهیزات پزشکی به منظور اجرای نمودن این بخشنامه، به اطلاع می رساند که میزخدمت حضوری (علاوه بر میزخدمت الکترونیکی پورتال imed ) در راستای اجرای بخشنامه ریاست جمهوری و بازرسی کل کشور، در طبقه همکف اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی از روز یکشنبه 1397/02/22 فعال شده است و تردد ارباب رجوعان(مدیران عامل و مسئولین فنی) از طریق سامانه تردد مراجعین انجام پذیر بوده و برای ارباب رجوعان خارج از سامانه تردد مراجعین، ارائه خدمت در طبقه همکف و در میزخدمت حضوری انجام می گردد.

لازم به ذکر است بخشنامه های میزخدمت در پیوست خبر در دسترس می باشد.

ضمائم:
مطالب مرتبط:
نحوه درج تیکت (یادداشت الکترونیکی) به منظور پاسخگویی الکترونیکی
انتصاب اعضاء کمیته تسهیل در فرآیند تأمین تجهیزات پزشکی
امکان ارسال نظرات جهت "کمیته تسهیل فرآیندها" و "کارگروه حمایت از تولید" از طریق یادداشت الکترونیکی(تیکت)
ثبت نام بیش از 2400 شرکت در سامانه "مدیریت تردد مراجعین"/ اجرای طرح از 23 بهمن 1397
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


نظر سنجی

http://imed.ir/News/1/4004
Share
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟



آمار بازدید
 بازديد امروز 12,455
 بازديد اين هفته 94,950
 بازديد اين ماه 296,292
 کل بازديدها 11,557,836
تعداد بازديد اين صفحه: 5,627,516
پیوندها
آدرس

  تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420           66724386