روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام کرد:
به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، پیرو جلسه مورخ 1398/06/05 انجمن ها و اتحادیه های شرکت های تجهیزات پزشکی با مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی و معاونین و روسای ادارات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در بررسی طرح اجرایی شده میزخدمت الکترونیکی و میزخدمت حضوری و سامانه تعیین وقت ملاقات، مقرر گردید که جلسات رسیدگی با حضور رئیس اداره و کارشناسان با شرکت هایی که درخواست اعلام مشکلات و رسیدگی دارند، به صورت حضوری و به طور متناوب برگزار گردد.
اولین جلسه مربوط به اقلام ملزومات پزشکی در تاریخ 1398/06/10 توسط اداره ملزمات پزشکی و
دومین جلسه مربوط به تجهیزات پزشکی(دستگاهها) در تاریخ 1398/07/02 توسط اداره تجهیزات پزشکی و
سومین جلسه پاسخگویی نیز توسط اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی در تاریخ 1398/07/07 برگزارگردید.
به اطلاع می رساند که چهارمین جلسه پاسخگویی با حضور رئیس و کارشناسان اداره فناوری اطلاعات روز چهارشنبه 1398/07/10 از ساعت 9 الی 12 برگزار می گردد.
متقاضیان جهت حضور در جلسه مذکور می بایست با مراجعه به سامانه مدیریت تردد مراجعین نسبت به ثبت درخواست ملاقات در کارتابل مسئول دفتر اداره فناوری اطلاعات خانم مصطفوی با موضوع جلسه عمومی شرکتها برای تاریخ مذکور اقدام نمایند.
لازم به ذکر است جلسه برای 60 نفر و در قالب دو گروه 30 نفره (ساعت 9 الی 10:30 و 10:30 الی 12) برگزار می شود و اولویت بر مبنای زمان ثبت نام است و جهت شرکت هایی که در این مرحله موفق به حضور نباشند در نوبت های آتی اقدام خواهد شد.