شنبه 16 آذر 1398
روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام کرد:

پنجمین و ششمین جلسه پاسخگویی حضوری به شرکت ها پیرو جلسه مدیرکل تجهیزات پزشکی با انجمن ها و اتحادیه ها/ جلسه پنجم و ششم با حضور رئیس و کارشناسان اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی

تاريخ:سيزدهم مهر 1398 ساعت 12:24   |   کد : 4275   |   مشاهده: 1849
نحوه حضور در جلسه پاسخگویی اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی اعلام شد.
پنجمین و ششمین جلسه پاسخگویی حضوری به شرکت ها پیرو جلسه مدیرکل تجهیزات پزشکی با انجمن ها و اتحادیه ها/ جلسه پنجم و ششم با حضور رئیس و کارشناسان اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی
به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، پیرو جلسه مورخ 1398/06/05 انجمن ها و اتحادیه های شرکت های تجهیزات پزشکی با مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی و معاونین و روسای ادارات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در بررسی طرح اجرایی شده میزخدمت الکترونیکی و میزخدمت حضوری و سامانه تعیین وقت ملاقات، مقرر گردید که جلسات رسیدگی با حضور رئیس اداره و کارشناسان با شرکت هایی که درخواست اعلام مشکلات و رسیدگی دارند، به صورت حضوری و به طور متناوب برگزار گردد. اولین جلسه مربوط به اقلام ملزومات پزشکی در تاریخ 1398/06/10 توسط اداره ملزمات پزشکی، دومین جلسه مربوط به تجهیزات پزشکی(دستگاهها) در تاریخ 1398/07/02 توسط اداره تجهیزات پزشکی، سومین جلسه توسط اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی در تاریخ 1398/07/07 و چهارمین جلسه پاسخگویی نیز توسط اداره فناوری اطلاعات در تاریخ 1398/07/10 برگزارگردید.

به اطلاع می رساند که پنجمین و ششمین جلسه پاسخگویی با حضور رئیس و کارشناسان اداره نظارت بر تامین و نگهداشت روز سه شنبه 1398/07/16 و روز چهارشنبه 1398/07/17 از ساعت 9 الی 12 برگزار می گردد.

جلسه روز سه شنبه در خصوص موارد مربوط به تامین است و جلسه روز چهارشنبه در خصوص موارد نگهداشت از جمله کنترل کیفی، خدمات پس از فروش، خدمات ثالث، قطعات یدکی و سایر امور مربوط به نگهداشت می باشد.


متقاضیان جهت حضور در جلسه مذکور می بایست با مراجعه به سامانه مدیریت تردد مراجعین نسبت به ثبت درخواست ملاقات در کارتابل مسئول دفتر اداره نظارت بر تامین و نگهداشت آقای گشانی با موضوع "تامین" برای جلسه روز سه شنبه و با موضوع "نگهداشت" برای جلسه روز چهارشنبه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است جلسات برای 60 نفر و در قالب دو گروه 30 نفره (ساعت 9 الی 10:30 و 10:30 الی 12) برگزار می شود و اولویت بر مبنای زمان ثبت نام است و جهت شرکت هایی که در این مرحله موفق به حضور نباشند در نوبت های آتی اقدام خواهد شد.

ضمائم:
مطالب مرتبط:
چهارمین جلسه پاسخگویی حضوری به شرکت ها پیرو جلسه مدیرکل تجهیزات پزشکی با انجمن ها و اتحادیه ها/ جلسه چهارم با حضور رئیس و کارشناسان اداره فناوری اطلاعات
سومین جلسه پاسخگویی حضوری به شرکت ها پیرو جلسه مدیرکل تجهیزات پزشکی با انجمن ها و اتحادیه ها/ جلسه سوم در حوزه تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی با حضور رئیس و کارشناسان اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی
گزارش برگزاری جلسه پاسخگویی حضوری با شرکت های تجهیزات پزشکی/ بررسی پیشنهادها و انتقادها و ارائه راهکارهای لازم/ استمرار برگزاری جلسات مشترک/ انتشار سوالات و پاسخ های جلسه
گزارش برگزاری اولین جلسه پاسخگویی حضوری اداره ملزومات پزشکی با شرکت ها پیرو فراخوان اعلام جلسه/ حضور 70 شرکت در جلسه/ موضوعات و پیشنهادات اعلامی و اقدامات لازم در راستای بهبود شرایط
برچسب ها : 
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


نظر سنجی

http://imed.ir/News/1/4275
Share
نظرسنجی
میزان سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در وب سایت IMED چگونه می باشد؟



آمار بازدید
 بازديد امروز 12,455
 بازديد اين هفته 94,950
 بازديد اين ماه 296,292
 کل بازديدها 11,557,836
user icon
تعداد بازديد اين صفحه:                  7,698,288
پیوندها
آدرس

  تهران، خ انقلاب اسلامی، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420           66724386